Gå til innhold

Spill PC MSI Z77 MPower intel i5-3570k !skjermkort, ram og ssd hjelp!

Gjest Slettet-yzWgwc

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor kresen du er på ram, men ville kjøpt 1600mhz brikker selv.

http://www.komplett....aspx?sku=641124

Rimelige viper 3 her f.eks

http://www.prisguide...2133-mhz-166968

Husker ikke helt når det var planlagt at de skulle slippe neste gen. skjermkort, men det ble nå forsinket. Tror ikke de har det helt klart ennå, kanskje jeg tar feil der, bare leste litt om det. Fornøyd på den fronten for øyeblikket, så ikke satt meg så veldig inn i det ;)

Er du opptatt av støynivå burde du kjøpe cpu kjøler til cpu'n.

Endret av otl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i5-3570K sikker vinner og mest bang4bucks til gaming.

et 7970ghz skal holde det, mest "fornuftig" og "folkelig" og:p bare å slå til på VaporX tilbudet! ;)

psu; seasonic, xfx, corsair, antec er veldig bra og veldig like! stammer fra seasonic. XFX pro på tilbud er langt fra dumt! og 850W holder i massevis.

ram da, 8gb, 1600mhz og cl9 holder til gaming:) eg sjølv eg corsair fan, så kan jo anbefale http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618010

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

Jeg skal innrømme at jeg var så frekk nå at jeg bestilte meg en forsinka julegave fra hunden jeg ikke har til meg selv, ble Viper 3 brikker. samme prisen som de andre, så da kan en like gjerne fleske til :p

den er god, da holder jeg meg til det som ble sagt før her. for da er det ikke noe som er i umiddelbar nærhet! :)

både jeg og nei, så jeg kjører debatt inni hode mitt om jeg skal gå for corsair H70 eller hva den nå het igjen, virka som en veldig bra kjøler hvertfall! noen tanker om den?

Da får jeg se om ikke det blir Vapor X i posten også, siden alle anbefaler dette!

og takk for litt hjelp med psu, blir helt gæærn av å leite etter dem!

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at jeg var så frekk nå at jeg bestilte meg en forsinka julegave fra hunden jeg ikke har til meg selv, ble Viper 3 brikker. samme prisen som de andre, så da kan en like gjerne fleske til :p

den er god, da holder jeg meg til det som ble sagt før her. for da er det ikke noe som er i umiddelbar nærhet! :)

både jeg og nei, så jeg kjører debatt inni hode mitt om jeg skal gå for corsair H70 eller hva den nå het igjen, virka som en veldig bra kjøler hvertfall! noen tanker om den?

Da får jeg se om ikke det blir Vapor X i posten også, siden alle anbefaler dette!

Gratulerer på forhånd da, haha! Og gratulerer til meg selv for at jeg ikke tok helt feil ang prosessor/skjermkort ihvertfall og minne da :D woho! I got something in my brain at least!

Lenke til kommentar

store cpu kjølere er jo det som får mest skryt og blir anbefalt mest. eg sjølv skal no gå over til ferdigbygget lukket cpuvannkjøling, Corsair H100i. virker veldig bra og skikkelig dei Hydro fra corsair! H-uten-i kjem nok på tilbud framover da H-i skal ta over:) vil anbefale corsair H ja!

VaporX er nok eit virkelig godt kjøp og valg! psu kan være et slit ja, mye likt innen nesten samme watt, bare forskjellige merker...

Lenke til kommentar

I5 - 3570k er den anbefalte prossesoren for gaming, så du burde gå med den.

2x4 (8GB) 1600mhz ram skal være MER en nok for gaming.

Du trenger ikke mer en 750w, mer en det blir overkill. Så jeg anbefaller Corsair TX750w, den har høy kvalitet. :)

Jeg ville anbefalt Sapphire 7970 GHz edition, er helt vill kort, gruser alle spill på Full HD.

Prossesor kjøler : Cooler Master Hyper 212 Evo er veldig bra for prisen du betaler for.

Jeg anbefaller meget sterkt "Samsung 830 SSD" serien, den er stabil og veldig rask, blir ikke fort ødelagt som mange andre (når vi snakker om Blue screen of death).

Hvis du vil ha best kvalitets skjerm når det kommer til Full HD, gå for 22tommer Samsung, de er sinsykt brae.

Den første linken er om du allerede har xp, vista eller 7 og skal oppgradere, mens den andre linken er om du ikke har noen av delene installert. :)

Endret av Aslan-Volk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

I5 - 3570k er den anbefalte prossesoren for gaming, så du burde gå med den.

2x4 (8GB) 1600mhz ram skal være MER en nok for gaming.

Du trenger ikke mer en 750w, mer en det blir overkill. Så jeg anbefaller Corsair TX750w, den har høy kvalitet. :)

Jeg ville anbefalt Sapphire 7970 GHz edition, er helt vill kort, gruser alle spill på Full HD.

Prossesor kjøler : Cooler Master Hyper 212 Evo er veldig bra for prisen du betaler for.

Jeg anbefaller meget sterkt "Samsung 830 SSD" serien, den er stabil og veldig rask, blir ikke fort ødelagt som mange andre (når vi snakker om Blue screen of death).

Hvis du vil ha best kvalitets skjerm når det kommer til Full HD, gå for 22tommer Samsung, de er sinsykt brae.

Den første linken er om du allerede har xp, vista eller 7 og skal oppgradere, mens den andre linken er om du ikke har noen av delene installert. :)

Takk for veldig utfyllende og veiledende svar! nå følte jeg brikkene falt litt mer på plass :p jeg liker best å få noe veldig konkret så det her var konge! :)

Men den strømforsyninga er ikke modular, er den? for det vil jeg gjerne ha :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc

Det finnes to versjoner, TX og TX M, og den sist nevnte er modular. :)

Finnes mange forskjellige ram, ville bare peke ut den jeg anbefaler.

http://www.komplett....sku=618010#info

Ønsker deg bare lykke til, og spør hvis du har flere spørsmål så du blir helt sikker. :)

Okei, da får det bli en TX M :) for jeg er LITT kresen på hvordan det skal se ut inni der :p

jeg bestilte sånne her: http://www.hardware.no/artikler/patriot-viper-3-2x4gb-2133-mhz/112707 samme kvelden som jeg lagde tråen, samme pris så like greit å kline til :)

den er god, tusen takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...