Gå til innhold

Beste Android kjøp rundt 2000kr

OdinD

Anbefalte innlegg

Skal endelig skaffe meg en ny telefon. Har satt av rundt 2000kr til mobil og lurer på hvor mye jeg egentlig kan få for det? Under 2000kr er å foretrekke men budsjettet kan strekkes litt.

Kravene jeg har til en telefon er at den har et ok eller bedre kamera, rask nok til å ikke lagge under normal bruk og at den har brukbar skjerm på 3,5" eller mer.

For øyeblikket har jeg sony xperia Go i tankene men jeg vet at det finnes en haug med andre alternativer der ute som jeg ikke har fått med meg. Om noen kunne pekt meg i riktig retning hadde det vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er noe dyrere, men jeg ville uten tvil ha strukket meg til en Samsung Galaxy S2. I løpet av januar kommer i tillegg siste versjonen av Android (Jelly Bean) ut til denne.

Kjøp heller lg optimus 4x! Denne tlf er totalt undervurdert pga "samsung hysteriet" + i en helt annen klasse enn galaxy S2. LG har hatt dårlig rykte på seg til å oppgradere sine tlf, men iflg ryktebørsen så før denne jelly bean i løpet av første kvartal 2013. Uansett, med mindre du er helt "oppdaterings-freak" så har vel egentlig dette ikke all verden å si - var ikke rare forskjellen fra "gingerbread" til " ice cream sandwich" på min S2. Har selv hatt galaxy s2 siden den ble tilgjengelig, men pga et uhell så valgte jeg å kjøpe/prøve nevnte tlf fra LG. Har ikke angret et sekund på dette. LG'n er i samme klasse som SGS3, raskere, vesentlig lavere pris, bedre byggekvalitet + at den ikke ser ut som et såpestykke.

http://www.mobili.no...-optimus-4x-hd/

http://www.amobil.no...-hd-p880/109520

Endret av poffer
Lenke til kommentar

Her et søk gjort på Prisjakt.no på Android-mobiler mellom 1600-2300kr, rangert etter popularitet.

Kan anbefale Sony Xperia P (rimeligste nettpris 2200kr). Selv om det snart er ett år siden den ble vist fram. Jeg syns den er lekker! Den er allerede oppdatert med Android 4.0 Ice Cream Sandwich, har godt og raskt kamera med dedikert kameraknapp. En lyssterk skjerm på 4 tommer. Anbefalt av Amobil.

Xperia Go (1800kr) er også et godt valg. Den har mindre skjerm, men skal også tåle mer.

Selv om jeg ikke er noen fan av Huawei (etter egen erfaring), gir Ascend P1 (2300kr) og Honor (1800kr) (evt. den rimeligere G300 (1300kr)) mye for pengene.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...