Gå til innhold

Hvordan jeg skal holde meg ung i all evighet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kort innpå med et spørsmål til ts: Hvis nå fremtiden er sånn at i morgen våkner du og peis mutters mo aleine i denne verden - kommer du likevel til å følge planen din, og hvis ikke, hvorfor ikke?

 

:)

Lenke til kommentar

Kort innpå med et spørsmål til ts: Hvis nå fremtiden er sånn at i morgen våkner du og peis mutters mo aleine i denne verden - kommer du likevel til å følge planen din, og hvis ikke, hvorfor ikke?

 

:)

Hadde jeg våknet opp og vært helt alene i denne verden så hadde jeg nok ikke brydd meg så mye om utseende.Hadde nok ikke farget håret eller tattovert øyenbryna da.. :nei: men det er jo selvfølgelig greit også holde seg i god form :)
Lenke til kommentar

Feil , det finnes fullt av snarveier, vi lever i 2013. Så lenge du passer på hva du spiser så burde det være nokså enkelt å se yngre ut en det du er.

Du har en del å lære. Jeg tror du troller, men hvis du har tenkt til å tattovere øyenbryna kommer du til å se dum ut. Selvfølgelig finnes det ting som hjelper på, men det blir litt som å bandasjere et knekt lår. Du bygger ikke et hus uten grunnmur. Det er lite vits å trene styrke uten baseøvelser. Du blir ikke attraktiv uten sunn mat, en aktiv livsstil og en bra attitude.

 

Det handler ikke bare om å være attraktiv men også holde seg sterk og god i kroppen for aldringen i utgangspunktet kommer innenfra kroppen.

Ja nettopp. Og det får du ved å spise sunt, trene og sist men ikke minst ha en sunn psykisk helse.
Lenke til kommentar

Du har en del å lære. Jeg tror du troller, men hvis du har tenkt til å tattovere øyenbryna kommer du til å se dum ut. Selvfølgelig finnes det ting som hjelper på, men det blir litt som å bandasjere et knekt lår. Du bygger ikke et hus uten grunnmur. Det er lite vits å trene styrke uten baseøvelser. Du blir ikke attraktiv uten sunn mat, en aktiv livsstil og en bra attitude.

 

Ja nettopp. Og det får du ved å spise sunt, trene og sist men ikke minst ha en sunn psykisk helse.

 

Psykisk helse er oppskrytt synes nå jeg, men tro hva du vil du.

Det jeg er ute etter er RÅ MAKT :grumpy:

Lenke til kommentar

Nei, men jeg trodde at du hadde en høy utdannelse slik at du hadde god økonomi. Siden du mener at dette er gode løsninger så bør du jo spare til dette i stedet for hus.

 

Det blir kanskje billigere etterhvert og alle kan jo legge seg i fryseren...

 

Det var bare litt humor for å poengtere at ingen er ung i all evighet.

Jeg synes det er bedre å fryse i teltet enn å telte i fryseren :)

Endret av vidor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er bedre å fryse ute enn det er å fryse inne :p

Det er dårlig gjort å fryse ute noen. Fryser du inne kan du se om du finner noen tøfler og en genser. Finnes ikke det har du kanskje tilgang på avispapir og plastposer. Å fryse inne plager bare deg, og du kan gjøre noe med det. Fryser du ute noen er det et mye større problem, som du ikke umiddelbart kan ordne opp i.

 

Ja da, jeg vet du ikke mente det slik, tror jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Man behøver slett ikke å fryse ute, selv om man er utfrosset. Da finner man seg bare en hyggelig sigøynerkjerring eller sigøynerkæll, og ber pent om å få ligge i skje, sammen med dem, under den fine presenningen deres.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...