Gå til innhold

Hvordan jeg skal holde meg ung i all evighet.


Anbefalte innlegg

Livsstil: Veldig regelmessig mosjon som det fremmer kollagen produksjon, blodstrøm, bedre humør osv. vektløfting rett og slett fordi det gir et positivt kroppsbilde, lar en dress bedre (det passer er alt i menns mote), og jeg hater å være svak. Å ha en perfekt diett, med veldig høy kvalitet dietry kosttilskudd er viktig. Fiskeoljer. Mye søvn.

 

Behandlinger: Laser hud-resurfacing et par ganger i året, fjerning av alle solflekker og føflekker, fjerning av andre skader som edderkopp årer. Alt dette er svært lav kostnad. Hair-fjerning til permanent fjerne bortkommen hår rundt øyenbrynene og på brystet og Midt-sifre. Tannbleking når det er nødvendig (ALDRI gå for hvit, det ser forferdelig. Bare en naturlig hvitt er fint).

 

Medisinering / Kosmetikk: Retin-A (fremmer produksjonen av kollagen, fjerner fine rynker, jevner ut huden etc), fuktighetskrem om natten, SPF20 fuktighetskrem i løpet av dagen, under øynene fuktighetskrem om natten, bio-olje på noen merker, body lotion om natten, ansikt vask, to ganger i uken med en ansiktsmaske for å trekke ut urenheter og bra for fine linjer og urenheter. To ganger i uken jeg også ta et bad med essensielle oljer, døde havsalt, kropp olje, og epsum salt (bra for huden og muskel utvinning).

 

Min normale dag ville se slik ut:

Våkn opp

1. Vask ansiktet

3. Vask hendene og lage frokost osv. (Må vente litt før du påfører noe på ansiktet)

4. Vask hendene, og deretter bruke SPF20 fuktighetskrem inkludert forsiktig under øynene

5. Fuktighetsgivende solkrem på halsen og armene

6. Øyedråper hvis øynene ser litt rød

7. Hårgelé hvis jeg føler for det

8. Bruke lip balm hele tiden. Bare en pinne er fint, men det er godt å holde leppene mine ser fuktig og frisk. Tørket leppene ser forferdelig.

9. Hvis jeg ser virkelig lei jeg har et øye kjøligere roller ting som "vekker mine øyne opp"

 

Før sengetid

1. Vask ansiktet

2. (To ganger i uken) Påfør masken, vent ti minutter, vaske det av

3. Vent ti minutter, deretter bruker Retin-A

4. Når Retin-A er absorbert, bruke fuktighetskrem inkludert under øynene

5. Bio-olje på noen merker

6. Påfør bodylotion

8. Vask hendene og påfør håndkrem

 

+Småting som å farge håret mørkt (Mørkt hår =Dominerende menn) og tattovere øyenbryn mørke og tykkere, Få olivenfarget hud ved å bruke selvbruning eller solarium, lys hud er bare blæh , droppe ned til 13 prosent kroppsfett.Også har jeg tenkt å bruke hårstimulerende midler slik at jeg får perfekt og fullgrodd stubbeskjegg. Alt dette er essensielt!

.

 

VIKTIG!

Slutte å være en idiot som stadig øker øyenbrynene på alt. Det gir deg pannen rynker, og ærlig talt, det er en superfluos uttrykksform.

Etter denne planen håper jeg å se ut som jeg er 20 når jeg er 40

Endret av AresSmiling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kosthold: Det som får deg til å føle deg best

 

Trening og morsjonering: til du blir så sterk og god form at du ser resultater. Ikke være redd for å bli sliten eller svette.

 

Det hjelper ikke å ha god hygene for dette med å holde seg ung utenpå er noe som kommer innenfra. Alt som kommer innenfra påvirker dere. Da er også humør og mentalitet også svært viktig for å holde seg ung.

 

Ikke noe jåletull fra meg... Jeg er narkoman men jeg ser fortsatt ut som at jeg er ung og frisk selv om jeg har passert 30 for 4 år siden.

 

Edit:

 

Det handler ikke bare om ansiktet men mest om det som skjer inne i kroppen og hvordan dere føler dere. Frisk og energisk følelse i kroppen bevarer et ungt utseende. Sliten og sløv er det som ødelegger. Viktig å huske på at man får spor i ansiktet uansett og man får spor i ansiktet av å smile mye gjennom livet, være mye lei seg gjennom livet osv...

 

Edit #2:

Det er viktig å holde seg unna alt som man ikke trenger og det er hårgele, sminke og ting man egentlig ikke har bruk for. Der er det mye kemikalier og giftstoffer som ikke er bra for folk. Derfor skal jeg ha ei dame som ikke bruker sminke for det smaker jo verre enn avføringa til ei gammal søye...

Endret av Hexafix
Lenke til kommentar

Jeg har fått massiv og akutt rynkedannelse i panna etter lesing av denne tråden. Er dette tull? Vanskelig å vite med denne norsken som ser ut som noe fra Google Translate.

Det er noe som heter "leseferdigheter" og dette er noe som kan trenes. Det er også folk som er bedre i utgangspunktet og jeg antar at du ikke er så god til å lese når du sliter med å lese det står i denne tråden.
Lenke til kommentar

Har du verkeleg lyst på ut som ein 20-åring når du er 40? Eg ville sett rart på ein sånn person. Ikkje at eg har noko behov for å vere lik alle andre, men det hadde vore sært å sett 20 år yngre ut enn ein er.

 

Ikkje synest eg unge menneske alltid er dei vakraste heller. Dei fleste vil like personar på sin eigen alder. Frå eg var 15 til i dag har eg heile tida endra meining om kva aldersgruppe eg likar. I 20-åra slutta 16-åringar å vere interessant.

 

Dei som driv med kosmetisk behandling som kirurgi og laser ser gjerne ut som vrak når dei blir eldre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du verkeleg lyst på ut som ein 20-åring når du er 40? Eg ville sett rart på ein sånn person. Ikkje at eg har noko behov for å vere lik alle andre, men det hadde vore sært å sett 20 år yngre ut enn ein er.

 

Ikkje synest eg unge menneske alltid er dei vakraste heller. Dei fleste vil like personar på sin eigen alder. Frå eg var 15 til i dag har eg heile tida endra meining om kva aldersgruppe eg likar. I 20-åra slutta 16-åringar å vere interessant.

 

Dei som driv med kosmetisk behandling som kirurgi og laser ser gjerne ut som vrak når dei blir eldre.

Det er vel ikke negativt å holde seg ung og frisk? I stedet for å se rart på folk så skal du ikke se på folk. Jeg syns det ville vært svært attraktivt dersom ei dame på 40 hadde sett ut som hu var 20... Det å se ung ut er tegn på at folk vet hvordan de tar var på seg selv.

 

OG det er riktig det du sier opm alderen.. For meg så ser damene ut på min alder som pene, "unge" og friske ut... Da jeg var 20 for 20 år siden så syns jeg at damene som jeg liker nå virket for gamle og slafsete men nå syns jeg at de er de "tighteste" damene som jeg ser...

Lenke til kommentar

Det er vel ikke negativt å holde seg ung og frisk? I stedet for å se rart på folk så skal du ikke se på folk. Jeg syns det ville vært svært attraktivt dersom ei dame på 40 hadde sett ut som hu var 20... Det å se ung ut er tegn på at folk vet hvordan de tar var på seg selv.

Det er forskjell på å ete sunt, trene og halde kroppen frisk og funksjonell, og å fylle andletet med kremar, utføre operasjonar og laserbehandling for å stoppe den naturlege utviklinga. Det er verken sunt eller friskt etter mi meining.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å ete sunt, trene og halde kroppen frisk og funksjonell, og å fylle andletet med kremar, utføre operasjonar og laserbehandling for å stoppe den naturlege utviklinga. Det er verken sunt eller friskt etter mi meining.

Om du hadde lest de andre bidragene mine i denne tråden så vil du kunne lese mine meninger. Men jeg skal ta en "copy-paste" for deg og jeg tror vi kan bli enige om mye.... :

 

 

kosthold: Det som får deg til å føle deg best

 

Trening og morsjonering: til du blir så sterk og god form at du ser resultater. Ikke være redd for å bli sliten eller svette.

 

Det hjelper ikke å ha god hygene for dette med å holde seg ung utenpå er noe som kommer innenfra. Alt som kommer innenfra påvirker dere. Da er også humør og mentalitet også svært viktig for å holde seg ung.

 

Ikke noe jåletull fra meg... Jeg er narkoman men jeg ser fortsatt ut som at jeg er ung og frisk selv om jeg har passert 30 for 4 år siden.

 

Edit:

 

Det handler ikke bare om ansiktet men mest om det som skjer inne i kroppen og hvordan dere føler dere. Frisk og energisk følelse i kroppen bevarer et ungt utseende. Sliten og sløv er det som ødelegger. Viktig å huske på at man får spor i ansiktet uansett og man får spor i ansiktet av å smile mye gjennom livet, være mye lei seg gjennom livet osv...

 

Edit #2:

Det er viktig å holde seg unna alt som man ikke trenger og det er hårgele, sminke og ting man egentlig ikke har bruk for. Der er det mye kemikalier og giftstoffer som ikke er bra for folk. Derfor skal jeg ha ei dame som ikke bruker sminke for det smaker jo verre enn avføringa til ei gammal søye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...