Burkabarbie Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hei! Håper jeg har funnet rett sted å poste nå, hvis ikke må jeg bare beklage. Har en Fender Deluxe Reverb II som jeg arvet for noen år siden. Ut i fra serienr. har jeg kommet frem til at den er fra 1983/84, men stort mer vet jeg ikke. Den er i bra stand så vidt jeg kan se/høre. Funker bra, utrolig 'clean' lyd og fotpedalen er med og funker som den skal. Men, har gått over til bass så bruker den ikke lengre, og har ikke lyst til at den skal stå og støve ned, så vurderer å selge den. Men, har absolutt null peiling på hva den er verdt. Så hvis noen kunne hjelpe meg her så hadde jeg satt stor pris på det. Hvis det trengs mer info så bare si i fra! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Kan du ikke poste serienr? (Er det denne? http://www.gitarhuset.no/product/3002584/fender-65-deluxe-reverb ) Endret 27. desember 2012 av iFire Lenke til kommentar
Burkabarbie Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Trodde jeg hadde gjort det, men har visst gått litt fort! Serienr: F311462 Det er ikke den, legger ved bilde av fronten som jeg fant på PCn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå