Gå til innhold

GF 3 ti200 vs ti500...nok en 3DMark message..sorry :P


Xoduz

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat har noenlunde samme PC'er...Vi har samme hovedkort (Azza p4x266), samme prosessor (P4 1.7ghz(socket478)), og begge kjører windows 98.

Jeg har 256mb RAM, og han har 512. Begge bruker DDR RAM. Vi har samme BIOS versjon, samme Detonator versjon, samme versjon av VIA 4-in-1. Instillingene i BIOS er noenlunde det samme tror jeg, det samme med instillingene på grafikkkortene(se lenger ned).

 

Han har et GF3 ti500(Er ikke sikker på hvilket merke), og jeg et Daytona GF3 ti200 128mb overklokka til ti500 spesifikasjoner....

 

På 3DMark2001 får han nå circa 7100 poeng, mens jeg får 5800..

 

Hva er det som utgjør den store forskjellen her? Er virkelig ti500 så mye bedre enn ti200(som i tillegg er overklokka til ti500 spesifikasjoner)? Eller er det RAM mengden som gjør hovedutslaget? Peiling, noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fytte rakkern...så mye?Det må jo jeg også prøve:) :smile: har du noe Software til å sjekke tempen på kortet eller?skulle gjerne hatt et sånt software..Hadde på mitt gamle ASUS GeForce2 GTS 32 MB.. 3DMark score 4326....forresten...har du noe ekstra kjøling på kortet eller er det orginalt?

 

Washout

 

[ Denne Melding var redigert av: Washout_87th på 2002-02-13 04:30 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...