Gå til innhold

Litt synspunkter og spørsmål om Half-Life 2 benchmark...

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sett på benchmarkene til Half-Life 2, og vurdert dem litt. Har funnet ut at de muligens kan være kjørt med AA, og fra før vet vi jo at GF FX suger med AA i forhold til Ati Radeon. :grumpy:

I tillegg legger jeg merke til at folk snakker om å kjøre HL2 i DX8-versjon. Innebærer dette å lege inn igjen DX8? Jeg har GF4 Ti4200, så jeg må jo kjøre i DX8-versjon, hvis kortet i det hele tatt klarer å kjøre HL2... :-?

Kanskje et nytt kort hadde vært tingen? :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Half life 2 er bakoverkompatibelt med di nyeste skjermkortene dx7+ og bruker di beste innstillingene som er mulig på kortet ditt. Du trenger ikke et dx9.0 kort for å spille det, men du mister da en del ekstra finesser.

Half life optimaliserer koden avhengig av maskinen din , for at du skal kunne ha den beste spilloplevelsen som er mulig, men har du desverre et fx kort innstalert i maskina får du opp på skjermen følgende beskjed : " I`m sorry, but your graphic card sucks, please go and buy something ati before playing hl2" :o

Ps: For alle som ikke forstod det, det er ment som spøk...

Lenke til kommentar
Half life 2 er bakoverkompatibelt med di nyeste skjermkortene dx7+ og bruker di beste innstillingene som er mulig på kortet ditt. Du trenger ikke et dx9.0 kort for å spille det, men du mister da en del ekstra finesser.

Half life optimaliserer koden avhengig av maskinen din , for at du skal kunne ha den beste spilloplevelsen som er mulig, men har du desverre et fx kort innstalert i maskina får du opp på skjermen følgende beskjed : " I`m sorry, but your graphic card sucks, please go and buy something ati before playing hl2" :o

Ps: For alle som ikke forstod det, det er ment som spøk...

:lol::lol::lol:

Hadde vært artig da :D

*System Error ATI card not detected please reinstall with an ATI card present* :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...