Mgut Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 hat tenkt å kjøpe denne, men er usikker på hva som følger med denne https://www.techbay.no/product.html/ek-vannblokk-for-skjermkort-ek-fc5x0-gtx-gw---acetal vet ikke om det følger med noen nippler eller blindplugg for dette, kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ut fra tidligere erfaring med EK, følger det med to blindplugger. Ingen nipler. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 hmm, litt vanskelig å si ut fra det du sier kakarlsen, må få vite litt mer om dette Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 kjøp vannblokken først, så kjøper du nipler og blindplugger, da vet du eksakt hvilke du trenger og ikke trenger. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har en vannblokk for GTX 580, fra EVGA though, men der fulgte det med kun 2 blindplugger. Nipler må du nok skaffe selv. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Har en vannblokk for GTX 580, fra EVGA though, men der fulgte det med kun 2 blindplugger. Nipler må du nok skaffe selv. sendte deg en melding om vannblokka Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) EK sine blokker har fire tilkoblinger, slik at man kan tilkoble slanger fra den retningen som er mest praktisk. De følger med to blindplugger til de tilkoblingene du ikke skal bruke. Nipler for tilkobling av slanger må kjøpes utenom. EK bruker 1/4"BSP-gjenger. Endret 27. desember 2012 av kakarlsen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har du vurdert å kjøpe ei universal vannblokk som du kan bruke på potensielt flere skjermkort? Jeg kjøpte https://www.techbay.no/product.html/swiftech-gpu-vannblokk-mcw82?category_id=83 for mitt ATI kort og kjøpte noen minnekjølere i kobber som jeg ikke føler noen varme på. Tror du kan komme en lang vei med denne blokka på ditt kort og, om du ikke har planer om å overklokke maks, men skal ha blokka for støynivå osv er det en mulighet? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 kjøpte blokka i går, så stenger bare denn nå, takk for hjelpa alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå