eivtho Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan noen hjelpe meg? Skulle starte maskinen i dag og jeg fikk bare svart skjerm med en markør som sto og blinket. Jeg startet maskinen på nytt og fikk opp følgende tekst: "Innlasting av Gjenopptakelse av Windows. Forrige forsøk på å gjenoppta kjøring av systemet mislykkes. Vil du forsøke igjen? (Bruk piltastene for å markere valget). Fortsett systemgjenoppretting Slett gjennopprettingsdata og gå videre til systemoppstartsmenyen" Problemet er at det trådløse tastaturet mitt ikke vil virke. Regner med det handler om at Windows ikke har startet?? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jegerisak Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har du hatt datamaskinen over lengre tid, og dette har nettopp kommet opp? Hvilket merke tilhører maskinen? Dell, acer osv.. Har lite tro på at ditt trådløse tastatur skal ha noe innvirkning på oppstarten til Win 7, uten at jeg personlig kan gi deg noen garanti på dette. Gi all informasjon om hva du har gjort til meg, så kan jeg kanskje finne ut hva som er galt. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Feil meldingen kommer av at Windows ikke har klart å gjennopprette seg fra f.eks dvalemodus. Det går an å forsøke igjen, men "slettingen" innebærer kun at Windows vil starte som normalt, og eventuelt ulagrete filer fra sist gang du brukte PC-en vil slettes. Det som er det faktiske problemet ditt her er jo at tastaturet ditt ikke fungerer, akkurat hvorfor er nok ikke så lett å finne ut av. Du kan prøve med et annet tastatur eller plugge det du har i andre USB-porter. Lenke til kommentar
eivtho Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Har prøvd med et annet tastatur med ledning rett til usb. Det virker ikke det heller. Begynner å bli litt nervøs her... Lenke til kommentar
eivtho Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Har du hatt datamaskinen over lengre tid, og dette har nettopp kommet opp? Hvilket merke tilhører maskinen? Dell, acer osv.. Har lite tro på at ditt trådløse tastatur skal ha noe innvirkning på oppstarten til Win 7, uten at jeg personlig kan gi deg noen garanti på dette. Gi all informasjon om hva du har gjort til meg, så kan jeg kanskje finne ut hva som er galt. Har egentlig ikke gjort noen annet enn det jeg skrev over. Tastatur funker når jeg går inn på CMOS setup utility - før OS starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå