avp Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hei! Vi har et prosjekt på skolen som går utover å presentere noe selvvalgt innen termofysikk. Jeg lurte da på om det er noen som er flink i termofysikk, kanskje en lærer, er interessert i å hjelpe (bli med i diskusjoner, bekrefte/avkrefte formeninger og tanker, gi tips og råd osv..)? Jeg kan dessverre ikke gi noen betaling... Men det hadde vært fint om noen kunne tenke seg å ta seg litt tid til fysikk Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg kan gjerne hjelpe til, jeg Er ikke lærer, men har fullført Fysikk 1 og Kjemi 1, og holder på med andre kurset i begge fagene. Lenke til kommentar
avp Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg kan gjerne hjelpe til, jeg Er ikke lærer, men har fullført Fysikk 1 og Kjemi 1, og holder på med andre kurset i begge fagene. Åhh tusen tusen takk! :D Your help is much appreciated Lenke til kommentar
Megafon Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg er også villig til å hjelpe dersom du har skulle trenge det Har som moby_duck fullført kjemi 1 og fysikk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå