glenni92 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 jeg kjøpte en Philips 42" LED-TV 42PFL3207H i dag å jeg får ikke formaten til å virke ordentlig, er koblet til via hdmi fra canal digital dekoder til tv, men på alle formatene så er undertekstingen å kanal logo'en utenfor bilde. noen som vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hadde samme problem med en Samsung plasma TV. Fikset dette ved å sette bilde innstillingen på TVen til 16:9 og trykket dermed på knappen merket TV på Canal Digital fjernkontrollen til jeg fikk rett bildeformat. Håper dette hjelper deg også. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Hadde samme problem med en Samsung plasma TV. Fikset dette ved å sette bilde innstillingen på TVen til 16:9 og trykket dermed på knappen merket TV på Canal Digital fjernkontrollen til jeg fikk rett bildeformat. Håper dette hjelper deg også. tusen takk, trykket bare en gang på Tv knappen så var det ordnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå