Herr Brun Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hei! Jeg spiser i utgangspunktet lunsj rundt klokken 1400, og drar hjemmefra 0730. Jeg ønsker å kutte ned på kornprodukter, men sliter med å finne praktiske alternativer. Jeg liker ikke helt tanken på å spise mat som har ligget i sekken i rundt 7 timer, og jeg har ikke tilgang til kjøleskap på dagtid. Hvordan er bakterieutviklingen for f. eks. stekt kylling eller svinekjøtt i en slik situasjon? Evt: Er det noen som har andre gode alternativer? Spiser mye meieriprodukter som jeg handler inn når jeg skal spise, men det blir litt ensformig i lengden, og det er få andre alternativer på Rema. Fjordlands er ikke aktuelt, og heller ikke ferdigsalater og annen ferdig/mikromat, dels på grunn av pris og dels næringsinnhold. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har du tilgang til fryseboks på kveldstid? Da kan du jo ta en titt på produkter som Frozzypack eller Optimal Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ikke at det er et svar på det du spør om, men periodisk faste? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg lager lunsjen kvelden før, lar den ligge i kjøleskap over natten og tar den med på jobb i sekken, hvor den ligger i en del timer før jeg spiser den. Som oftest lar jeg den ligge i bilen hvor det store deler av året er mer enn kaldt nok. Om sommeren har jeg med meg en flaske med isvann (50/50) som jeg lar ligge sammen med maten. På den måten har jeg både kjøleelemtent og kaldt vann hele dagen. Endret 27. desember 2012 av Phileas Fogg 2 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) .... Endret 27. desember 2012 av Mr D Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Det er selvfølgelig snakk om PF, ja. Til nå har jeg spist alt for mye brødmat til første måltid. I intend to quit it. Takk for tipset om kjøle-matpakker. Funker disse bra i praksis? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg har ikke testet slike personlig. Men min lillesøster har en Frozzypack og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå