Core2Dude Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Enig med omnomnomnivore. Dagens syn på sex og samliv blir bare mer og mer ødelagt. Og som jeg leser her i forumet ser jeg jo holdningen til flertallet ovenfor temaet. Problemet med dagens samfunn er at vi stadig presser grenser og stadig godtar mer. Men all "fremgang" betyr ikke god/riktig fremgang. Jeg tror ikke de fleste av oss er klar over de mentale skadene som påfølge av sex/samliv med flere partnere. I stedet blir dette vasket vekk med argumenter som "Det er godt og morsomt og sunt", "Evolusjonspsykologier", "biologi", for ikke å glemme den største synderen; at man er ung og uerfaren og følger sine lyster. NB: Dette er min oppfatning av hva flertallet unge mennesker tenker i dag og brukte referanser fra tråden, uten noen intensjon om person/bruker-angrep. Endret 11. januar 2013 av Core2Dude Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 "Jeg tror ikke de fleste av oss er klar over de mentale skadene som påfølge av sex/samliv med flere partnere." Ser gjerne at du utdyper denne. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 For noe humbugg - man tar ikke skade mentalt av mange partnere. Det var slik man 'skremte' folk før når det gjalt onanering. Det var fy fy. Helledutten, vi mennesker har noe vi kan nyte, så hvorfor ikke nyte det. Hvilken skade har jeg fått utav alle de jeg har hatt meg med .... absolutt ingen. Fy fy skremsel kommer bare fra folk som er utrygg på seg selv og som ikke kan nyte sin egen seksualitet 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Rundt 20 et sted. Ca. halvparten av hvert kjønn. Har ikke tellet så nøye. Anonym poster: 6e65104339f02f8cebd575b30ed44db0 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvilken skade har jeg fått utav alle de jeg har hatt meg med .... absolutt ingen. Fy fy skremsel kommer bare fra folk som er utrygg på seg selv og som ikke kan nyte sin egen seksualitet Du og dine 2998 partnere? heheeh Når det gjelder "små" tall, så er det ikke så skadelig å ha sex. Hvis man har hatt sex med mange derimot, kan man ta skade av det mentalt. Rett og slett fordi man opplever mye av jenters negative sider, som f.eks. utroskap. Noe forskning viser også at jo flere jenter en mann har sex med, jo mindre verdsetter man hver enkelt jente. Også kan det jo bli litt vanskeligere å holde seg monogam Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Har hatt sex med 6 stk. Anonym poster: 5a5410bb42c6a18afc3c980dd5219826 Er forresten 18 år (fylte det for noen dager siden). På 18 års dagen så ble antall personer jeg har hatt sex med økt fra 4 til 6 (to forskjellige steder og fester)... Anonym poster: 5a5410bb42c6a18afc3c980dd5219826 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Du og dine 2998 partnere? heheeh Litt overdrevet, men var for å illustrere hva et tall er for noe - kun et tall. Når det gjelder "små" tall, så er det ikke så skadelig å ha sex. Hvis man har hatt sex med mange derimot, kan man ta skade av det mentalt. Rett og slett fordi man opplever mye av jenters negative sider, som f.eks. utroskap. Noe forskning viser også at jo flere jenter en mann har sex med, jo mindre verdsetter man hver enkelt jente. Også kan det jo bli litt vanskeligere å holde seg monogam Utroskap kan man oppleve med kun 1 partner, så da er altså det å være menneske i seg selv skadelig. Da kan man altså ikke ha sex i det hele tatt. Monogam har med om man er i et forhold eller ei - ikke hvor mange man knuller/har seg med. Å verdsette en knullepartner kontra en partner er 2 forskjellige ting. Første knullepartnere har man drømt om og er kjempeglad for å få ... så blir det en vanlig ting og selvfølgelig blir det mer endel av det man er vandt til. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ser ikke hvorfor det skal være så ille å sex med mange for å være ærlig.. Eneste som skjer er at du har det deilig og har det morsomt. Men selvfølgelig rent statistisk sett så øker sjansen for kjønnsyskdom og graviditet veldig mye når man har sex så mye, men hvis man bruker beskyttelse og er forsiktig så burde det gå greit. Endret 11. januar 2013 av ThaHoward Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Litt overdrevet, men var for å illustrere hva et tall er for noe - kun et tall. Utroskap kan man oppleve med kun 1 partner, så da er altså det å være menneske i seg selv skadelig. Da kan man altså ikke ha sex i det hele tatt. Monogam har med om man er i et forhold eller ei - ikke hvor mange man knuller/har seg med. Å verdsette en knullepartner kontra en partner er 2 forskjellige ting. Første knullepartnere har man drømt om og er kjempeglad for å få ... så blir det en vanlig ting og selvfølgelig blir det mer endel av det man er vandt til. Mente utroskap som i at du har sex med jenter som har kjæreste. Jeg snakker ut ifra andres erfaring, folk som har hatt sex med over 100 stk. De har ikke blitt varig mentalt "skadet", men noen av dem har gått på en smell før grunnet dette. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ja, jeg kjenner også folk, som har hatt ganske få de har hatt sex med. Noen av disse har knulla med folk som har partner. Så antall betyr lite - noen er utro og sånn er det. Det er noe vi vet uten at vi trenger å knulle de for å vite det. (gutter som jenter) Når man er på by'n, blir med noen hjem og knuller de .... hvem spør om de har partner, og hvem ev søker de opp i etterkant for å sjekke. Man blir ikke mer skadet mentalt enn en ronk - noe som var skadelig i følge enkelte før ... heldigvis er det færre igjen av de med denne meningen idag. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg er i midten av trettiårene og har hatt sex med to personer. Begge forholdene varte rundt ett års tid. Det er jeg faktisk stolt av. Skjønner ikke at noen klarer å nedverdige seg selv til å ha sex med noen de ikke er sammen med. One-night stands og alt det tullet der har jeg aldri skjønt poenget med. Hva kan man egentlig få ut av det, annet enn et dårlig rykte, pinlig steming dagen etter og mye annet rot? Endret 12. januar 2013 av Lykketrolling 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) 5002 Hva kan man egentlig få ut av det, annet enn et dårlig rykte, pinlig steming dagen etter og mye annet rot? Doesnt mather, had sex Endret 12. januar 2013 av Primer4 4 Lenke til kommentar
Lisa90 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 har hatt sex med ca 40 ulike personer. men det har sine fordeler og ulemper Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 har hatt sex med ca 40 ulike personer. men det har sine fordeler og ulemper Ulempen er at du er løs. Fordelen (for menn) er at du er lett bytte. 4 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 har hatt sex med ca 40 ulike personer. men det har sine fordeler og ulemper Ikke ta det ille opp, men dette er et bra eksempel på seksualmoralen er ødelagt i dagens samfunn. Jeg hadde vært svært skeptisk til å bli sammen med en som har hatt så mange sexpartnere. Men det er ikke dermed sagt at det er helt utelukket. Enhver sak har to sider, og jeg måtte ha hørt begge to før jeg bestemte meg for noe. Alderen din har mye å si. Om du er femten er det ganske ille, men om du er over førti blir det noe annet. En annen ting er jo om du har 'lært' og roet deg ned. Om du hadde tyve partnere over ett år for ti år siden er ikke så ille som om du hadde tyve partnere den siste måneden. Utroskap er også veldig viktig. Jeg ville heller ha vært sammen med en som har hatt mange partnere hun var trofast mot, enn en som har vært sammen med en fyr over lengre tid og samtidig vært utro mot ham flere ganger med en annen. I tillegg har vi jo dette som petterpann nevner. Jeg aner ikke hvor seriøst han er, men folk (og spesielt damer, dessverre) får lett et rykte på seg om de har hatt mange partnere. Men det er ikke min sak, så jeg overlater den diskusjonen til noen andre. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Ulempen er at du er løs. Fordelen (for menn) er at du er lett bytte. For en herlig kommentar, må si meg helt enig. Jeg syntes selv at 20+ for en jente er for mye, sorry for å si det, men det er faktisk forskjell på gutter og jenter på akkurat det der. På gutter er det vel ubetydelig hvor mange de har hatt sex med,men uansett når en jente spørr så sier jeg alltid 8 og alle er fornøyde. Endret 14. januar 2013 av sportyboii Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 På gutter er det vel ubetydelig hvor mange de har hatt sex med,men uansett når en jente spørr så sier jeg alltid 8 og alle er fornøyde. Jeg pleier faktisk også å lyve når en jente spør, og da ved å redusere antallet drastisk. Har hatt et fast tall jeg har sagt de siste tre årene. Jeg aner ikke hvorfor jeg sier det, det er bare mer komfortabelt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg kan aldri ha det ettersom jeg føler ingen seksuell tiltrekning, og kan ikke bli "kåt". Derfor søker jeg heller ikke sex. Folk som meg er aseksuell. Har heller aldri hatt sex med en partner, men det betyr ikke at jeg går rundt og ser ned på folk som har gjort det. Jeg kan være enig i at denne tråden er idiotisk, men likevel så er vi i et fritt land. Endret 14. januar 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg syntes selv at 20+ for en jente er for mye, sorry for å si det, men det er faktisk forskjell på gutter og jenter på akkurat det der. Lever du i Iran eller? Menn og kvinner er likeverdige, og burde så absolutt være likestilte. Jeg behandler damer bedre enn jeg behandler menn (jeg holder ikke bildøren for menn osv), men det er alt. Kommentarer som din er grunnen til hvorfor kvinner aldri blir likestilte med menn, selv her i Norge. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Lever du i Iran eller? Menn og kvinner er likeverdige, og burde så absolutt være likestilte. Jeg behandler damer bedre enn jeg behandler menn (jeg holder ikke bildøren for menn osv), men det er alt. Kommentarer som din er grunnen til hvorfor kvinner aldri blir likestilte med menn, selv her i Norge. Så absolutt ikke, i hovedstaden om du vil vite. Men det er bare mer sosialt akseptert. sånn er det enten man liker det eller ei. Endret 14. januar 2013 av sportyboii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg