Sondrian000 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hei Jeg planlegger å bytte ut hovedkortet mitt til ASUS P8Z77-V LX, Socket-1155 eller lignende jeg planlegger også å overklokke cpu så langt det går. (ikke ekstremt) jeg er ute etter en kjøler som har god egenskap iforhold til pris. sikler på en CM V8 grunnet look, men hører gjerne på deres anbefaling. Specs: Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower Intel Core i5 3570K Quad Prosessor ASUS P8H77-V LE, Socket-1155 Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600MHz Western Digital 1 TB Blue 3,5", SATA Kingston HyperX 3K SSD 120GB 2.5" LiteOn IHAS120-04 DVD Brenner Sort Cooler Master GX 750W PSU Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ta en titt på Noctua NH D-14. En av de beste luftkjølerne på markedet til en grei pris. Den er veldig stor, så om du har store kjøleribber på minnebrikkene kan det være de må fjernes først. Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 eller burde jeg gå for vannkjøling? hvilken da? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvis du tenker på lukket vannkjøling ala Corsair sin H-serie er jeg ikke kjempefan av det, men custom vannkjøling er gode ting uten at jeg kan hjelpe deg noe særlig med det. Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Ta en titt på Noctua NH D-14. En av de beste luftkjølerne på markedet til en grei pris. Den er veldig stor, så om du har store kjøleribber på minnebrikkene kan det være de må fjernes først. Du har sjekket at Noctua kjøleren du har skrevet opp ikke blokkerer RAM portene hans? Hvis dette er problemet kan du velge denne: NH-u12p som er høyere. Noctua har en egen nettside som viser hvilke vifter som blokkerer hva på kortene. Alle noctua sine kjølere kommer med kjølepasta Noctua nh D-14 passer etter jeg sjekket Endret 27. desember 2012 av Jonna4 Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg har to høye RAM brikker, men de kan plasseres helt til høyre (på de to siste sporene) så det vil ikke hindre mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå