Kurt Lekanger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Oppo bekrefter at de vil teste toppmodellen Oppo 5 på det norske markedet. Kinesisk råtass-mobil kommer til Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Uffda, veldig lik i formen som en viss annen leverandør. De som vil ha bør vel bestille kjapt slik at de får før rettsvesenet blir involvert. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er bildet i artikkelen rett bilde? Alle andre bilder jeg har sett av oppo Find 5 viser en litt annen utforming. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er bildet i artikkelen rett bilde? Alle andre bilder jeg har sett av oppo Find 5 viser en litt annen utforming. Nei, dette er et gammelt bilde! Oppo Find 5 ser ganske lik ut som Xperia S: http://www.gizmochina.com/2012/12/11/oppo-find-5-is-unveiled-with-5-inch-1080p-screen-13mp-camera-only-480/ Amatørmessig av Amobil!! Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er bildet i artikkelen rett bilde? Alle andre bilder jeg har sett av oppo Find 5 viser en litt annen utforming. Ja, dessverre er bildet feil. Det minste bilde i artiklen er riktig. Samme bildet kan du se på facebook siden til Oppo. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Er bildet i artikkelen rett bilde? Alle andre bilder jeg har sett av oppo Find 5 viser en litt annen utforming. Beklager - her gikk det litt fort i svingene. Jeg brukte et bilde fra en tidligere sak om Oppo. Har byttet ut med de nye pressebildene fra Oppo nå. :-) 1 Lenke til kommentar
xdye Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Min gamle LG KU990 kunne også filme i 120 bps, så denne er vel ikke verdens første. Med mindre det er snakk om 120 bps i 1080p? Det er jo i så fall ganske imponerende! Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Min gamle LG KU990 kunne også filme i 120 bps, så denne er vel ikke verdens første. Med mindre det er snakk om 120 bps i 1080p? Det er jo i så fall ganske imponerende! Det ligger litt flere tekniske spesifikasjoner på Oppos nettsider: http://en.oppo.com/product/find5/ Men det ga vel ikke noe svar på det du lurte på, såvidt jeg kan se. Vi skal forsøke å få fatt på et testeksemplar, så finner vi fort ut hva som er imponerende og hva som eventuelt ikke er det.:-) Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 FEIL, HTC J Butterfly var den første full HD telefonen, den er så vidt jeg vet bare solgt i Asia... Lenke til kommentar
geForge Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Uffda, veldig lik i formen som en viss annen leverandør. De som vil ha bør vel bestille kjapt slik at de får før rettsvesenet blir involvert. Synes den minner litt om Sony, men ikke utrolig mye. Men på måten du skriver på ser det ut som du mener at den ligner på et Apple produkt. Om jeg ikke tar feil, bør du sjekke synet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Synes den minner litt om Sony, men ikke utrolig mye. Men på måten du skriver på ser det ut som du mener at den ligner på et Apple produkt. Om jeg ikke tar feil, bør du sjekke synet. De har endret bildet i ettertid, jeg kommenterte det bildet som opprinnelig ble benyttet i artikkelen. Endret 27. desember 2012 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Denne telefonen er jo helt vill! Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som har bestilt denne telefonen fra utlandet eller? Regner med at den kommer til å koste skjorta her til lands... Min 3 år gamle HTC Desire er klar for å gå av med pensjon Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Noen som har bestilt denne telefonen fra utlandet eller? Regner med at den kommer til å koste skjorta her til lands... Min 3 år gamle HTC Desire er klar for å gå av med pensjon Tror nok telefonen kommer til å havne godt under 5k. 569$ x 6 x 1,25 = 4268,- tipper en pris rundt 4495,- Spørsmålet er vell heller hvem som vil ta den inn. Oppo Find 5 - diskusjon og rykter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg