twintipern Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg lurte på hvor lange twintip jeg skal ha? har vokst fra mine gamle. Lurer på om det skal være samme høyde som din egen høyde? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Veldig greit oppsumert her Anbefaler for nybegynnere å ha litt kortere ski enn kroppslengden men regner med at du ikke er nybegynner siden du har hatt ski før så da blir det anbefalt med det samme som kroppslengden http://www.friflyt.no/Forum/Ski/twintip-lengde2 Endret 27. desember 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Krishnapop Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg lurte på hvor lange twintip jeg skal ha? har vokst fra mine gamle. Lurer på om det skal være samme høyde som din egen høyde? Perfekt høyde for Twin-tip er at de rekker deg til nesa, men hvis du vokser så er det greit at de er litt høyere. Jeg vokser ikke noe særlig til og har twin-tips som er like høye som meg. Støter ikke på noen problemer med det. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Høyde på Twin-Tip skal være litt høyere enn deg selv. Dette øker stabiliteten når du skal hitte store hopp og hvis du lander dypt. Litt lengre ski er gir deg heller ingen hindringer på rails da det er like enkelt i mine øyene å klare det samme med litt lengre ski enn for korte ski. Stabilitet er kjempe viktig for om du har kontroll i luften/rails da du utfører triks. Endret 15. januar 2013 av Berniy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå