Kurt Lekanger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Julegave til eiere av HTCs aluminiumsmobil. Nå får du Jelly Bean på HTC One S Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 så bra at jeg solgte den for noen måneder siden da Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Min One S har blitt en god del tregere etter oppdateringen, den henger ikke lenger med når jeg skriver og den lagger mer når jeg spiller; var ikke akkurat det jeg ønsket meg! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Min One S har blitt en god del tregere etter oppdateringen, den henger ikke lenger med når jeg skriver og den lagger mer når jeg spiller; var ikke akkurat det jeg ønsket meg! Har nettopp installert oppdateringen selv, og har samme opplevelse - den er blitt ørlite laggete der den ikke var før. Og ser for så vidt ikke så mye nytt i oppdateringen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg