Gå til innhold

Siv Jensen vil ha mann, noen frivilige?

Camlon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører jo til dem som i mitt stille sinn hadde håpet at Siv Jensen skulle ta en Wenche Lowzow. Skulle vært morsomt å se hvordan FrP taklet det. De som har levet en stund vil huske at det ikke gikk så bra med Lowzow i Høyre for 30 år siden.

Siv Jensen er så vidt jeg har fått med meg en trivelig dame på privaten. Og så har hun sluttet å røyke (om hun ikke har sprukket igjen.) Og ikke minst hadde det gitt noen meget interessante diskusjoner rundt frokostbordet. :)

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg hører jo til dem som i mitt stille sinn hadde håpet at Siv Jensen skulle ta en Wenche Lowzow. Skulle vært morsomt å se hvordan FrP taklet det. De som har levet en stund vil huske at det ikke gikk så bra med Lowzow i Høyre for 30 år siden.

Siv Jensen er så vidt jeg har fått med meg en trivelig dame på privaten. Og så har hun sluttet å røyke (om hun ikke har sprukket igjen.) Og ikke minst hadde det gitt noen meget interessante diskusjoner rundt frokostbordet. :)

Kan du fortelle hva Lowzow gjorde for oss som ikke levde for 30 år siden?

Lenke til kommentar

Sto fram som homofil, og flyttet sammen med en dame. (Nærmere bestemt Kim Friele, se Wikipedia.) Lowzow var Høyre-politiker, satt i sentralstyret i partiet og var stortingsrepresentant i to perioder.

Etter at hun sto fram ble hun frosset ut av de "gode kretser" i Oslo Høyre og til slutt ikke renominert av partiet til Stortinget. Det førte senere til at partiet tok et oppgjør med seg selv og at PK Foss ikke led samme skjebne når han sto fram.

Lenke til kommentar

Håper jeg kan få både mann og barn i 2013

Frp-leder Siv Jensen (43) innser at tiden renner ut for hennes muligheter til å bli mamma. - Det er sårt, sier hun

http://www.vg.no/nyh...?artid=10056821

I 2013 er hun 44 år gammel, og siden gjennomsnittsalderen hos kvinner for å komme inn i overgangsalderen er 40 år har vel barnetoget høyst sannsynligvis gått fra henne allerede.

Lenke til kommentar

Nja, man er ikke ferdig med "overgangsalderen" før man slutter å menstruere, og det vet hun vel best selv om hun har. (Nå er overgangalderen strengt tatt tidspunktet når denne fasen er over, og det er visstnok rundt 51 år i snitt hos vestlige kvinner.) Antallet har riktignok vært synkende, men fortsatt blir rundt en prosent av alle barn født av mødre over 40.

Med mindre jeg har misforstått noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...