Camlon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Håper jeg kan få både mann og barn i 2013 Frp-leder Siv Jensen (43) innser at tiden renner ut for hennes muligheter til å bli mamma. - Det er sårt, sier hun http://www.vg.no/nyh...?artid=10056821 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan aldri tenkje meg at ho er jomfru... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) For en på 43 så ser hun ikke ille ut da! + penger Endret 27. desember 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ja hun har vel ikke lange tiden igjen å lage barn på. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan aldri tenkje meg at ho er jomfru... Er det en prerequisite for deg? 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg hører jo til dem som i mitt stille sinn hadde håpet at Siv Jensen skulle ta en Wenche Lowzow. Skulle vært morsomt å se hvordan FrP taklet det. De som har levet en stund vil huske at det ikke gikk så bra med Lowzow i Høyre for 30 år siden. Siv Jensen er så vidt jeg har fått med meg en trivelig dame på privaten. Og så har hun sluttet å røyke (om hun ikke har sprukket igjen.) Og ikke minst hadde det gitt noen meget interessante diskusjoner rundt frokostbordet. Geir Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Populister er bare så turn-off. 1 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvis populister er nasty så bør vel sv,ap og tildels sp ta sine hatter og kaste disse. For så å gå til innkjøp av brune papirposer. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 43 år, singel og barnløs, pluss at hun er uvanlig suksessfull... Sikkert DEN traktorlespa da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 I det forholdet vil det nok være hun som bærer strap-on'en, for å si det sånn. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Shaver hun seg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan aldri tenkje meg at ho er jomfru... hva så? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg hører jo til dem som i mitt stille sinn hadde håpet at Siv Jensen skulle ta en Wenche Lowzow. Skulle vært morsomt å se hvordan FrP taklet det. De som har levet en stund vil huske at det ikke gikk så bra med Lowzow i Høyre for 30 år siden. Siv Jensen er så vidt jeg har fått med meg en trivelig dame på privaten. Og så har hun sluttet å røyke (om hun ikke har sprukket igjen.) Og ikke minst hadde det gitt noen meget interessante diskusjoner rundt frokostbordet. Geir Kan du fortelle hva Lowzow gjorde for oss som ikke levde for 30 år siden? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Sto fram som homofil, og flyttet sammen med en dame. (Nærmere bestemt Kim Friele, se Wikipedia.) Lowzow var Høyre-politiker, satt i sentralstyret i partiet og var stortingsrepresentant i to perioder. Etter at hun sto fram ble hun frosset ut av de "gode kretser" i Oslo Høyre og til slutt ikke renominert av partiet til Stortinget. Det førte senere til at partiet tok et oppgjør med seg selv og at PK Foss ikke led samme skjebne når han sto fram. Geir Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Håper jeg kan få både mann og barn i 2013 Frp-leder Siv Jensen (43) innser at tiden renner ut for hennes muligheter til å bli mamma. - Det er sårt, sier hun http://www.vg.no/nyh...?artid=10056821 I 2013 er hun 44 år gammel, og siden gjennomsnittsalderen hos kvinner for å komme inn i overgangsalderen er 40 år har vel barnetoget høyst sannsynligvis gått fra henne allerede. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Nja, man er ikke ferdig med "overgangsalderen" før man slutter å menstruere, og det vet hun vel best selv om hun har. (Nå er overgangalderen strengt tatt tidspunktet når denne fasen er over, og det er visstnok rundt 51 år i snitt hos vestlige kvinner.) Antallet har riktignok vært synkende, men fortsatt blir rundt en prosent av alle barn født av mødre over 40. Med mindre jeg har misforstått noe. Geir 1 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) http://www.tv2.no/un...er-3896129.html Trodde vi hadde et nytt kjendispar her jeg Tydeligvis viktig at gutten betaler på første date ihvertfall, så generøse gutter: Gi gass! Nei, får håpe hun også finner seg noen. Er vel ikke akkurat mindre viktig å ha noen å komme hjem til i et yrke som politiker. Endret 28. desember 2012 av LucarioX Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Tja,hvorfor ikke ? Dama ser jo bra ut,og er alltid forskjell på folk når de er på jobb og hjemme :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå