kjeguha71 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Norske oversettelsen av Gangnam Style av koreanske artisten Psy. Gangnam stil En jente som er varm og human i løpet av dagen En stilig jente som vet hvordan man skal nyte friheten av en kopp kaffe En jente hvis hjerte blir varmere når natten kommer En jente med den slags vri Jeg er en fyr En fyr som er så varm som du i løpet av dagen En fyr som shotter hans kaffe før den igjen kjøles ned En fyr som hjerte brister når natten kommer Den slags fyr Vakker, elskelig Ja du, hei, ja du, hei Vakker, elskelig Ja du, hei, ja du, hei Nå la oss danse til siste slutt Oppa er Gangnam stil - Gangnam stil Er Oppa Gangnam stil - Gangnam stil Er Oppa Gangnam stil Åh Sexy Dame er Oppa Gangnam stil Åh Sexy Dame åh åh åh åh En jente som synes rolig, men spiller når hun spiller En jente som setter hennes hår ned når rett tid kommer En jente som dekker seg selv, men er mer sexy enn en jente som viser alt En sånn sensuell jente Jeg er en fyr En fyr som virker rolig, men spiller når han spiller En fyr som blir helt gal når rett tid kommer En fyr som har svulmende ideer snarere enn muskler Den slags fyr Vakker, elskelig Ja du, hei, ja du, hei Vakker, elskelig Ja du, hei, ja du, hei Nå la oss danse til siste slutt Oppa er Gangnam stil - Gangnam stil Er Oppa Gangnam stil - Gangnam stil Er Oppa Gangnam stil Åh Sexy Dame er Oppa Gangnam stil Åh Sexy Dame åh åh åh åh På toppen av den løpende mannen er den flygende mannen, Baby Baby Jeg er en mann som vet en ting eller to På toppen av den løpende mannen er den flygende mannen, Baby Jeg er en mann som vet en ting eller to Du vet hva jeg sier Oppa er Gangnam stil Åh Sexy Dame, er Oppa Gangnam stil Åh Sexy Dame åh åh åh åh Mange fryktet hva som ville skjedd da hoved videoen som ble lagt ut av Psy 15. juli 2012 på hans egen YouTube kanal. passerte milliarden på selveste dommedagen som var 21. desember som spådd mange uker på forhånd. Grunnen var at Nostradamus skrev i 1503 at det ville komme en svært verdensberømt dansende hest i morgensolens rike og sette i gang dommedag da den dansende hesten ble fulgt av 9 sirkler som i tallverdi betydde 1 000 000 000 / milliard. Det eneste som ikke stemte var at verden ikke gikk under 21. desember likevel, ellers hadde Nostradamus veldig rett med det han spådde i 1503. En hel rekke ting Nostradamus spådde har faktisk skjedd så YouTube firmaet, artisten Psy og gigantiske mengder med millioner av YouTube brukere fulgte svært spent med på hva som kunne skjedd fredagen for 1 uke siden. Noen som vet hvor man finner boken om Nostradamus på nettet. Et TV selskap sendte i høst en 2 timers dokumentar om ham som også er på DVD / Blu-Ray. 1 Lenke til kommentar
kjeguha71 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har faktisk sett varianten som er Minecraft basert.Fantastisk mye bedre enn orginalen med god tekst også.Men PSY versjonen tror jeg ikke at jeg har sett. Skyrim versjonen ble lagt ut som bonus til spillet i høst. Ustyrtelig morsom versjon som også kan ses på YouTube. Ellers er versjonen med Barack Obama helt fantastisk bra. Nå har også NASA kastet seg på med sin egen utgave. Det finnes flere hundre ulike utgaver på YouTube og mye er bra. BBC Radio sin bra opplesning med behagelig innlevelse av den engelske teksten er helt fantastisk poetisk å høre på. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Mange fryktet hva som ville skjedd da hoved videoen som ble lagt ut av Psy 15. juli 2012 på hans egen YouTube kanal. passerte milliarden på selveste dommedagen som var 21. desember som spådd mange uker på forhånd. Grunnen var at Nostradamus skrev i 1503 at det ville komme en svært verdensberømt dansende hest i morgensolens rike og sette i gang dommedag da den dansende hesten ble fulgt av 9 sirkler som i tallverdi betydde 1 000 000 000 / milliard. Det eneste som ikke stemte var at verden ikke gikk under 21. desember likevel, ellers hadde Nostradamus veldig rett med det han spådde i 1503. 1. Nostradamus var født i 1503. Hvordan kunne han da spå samme året han var født? http://en.wikipedia.org/wiki/Nostradamus 2. Hvordan forklarer du denne forumtråden fra 28 november 2012 der de sier at et slikt qoute ikke er å finne på google? http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2064952/pg1 3. Hvordan kan det ha seg at selv om brukeren som startet tråden sier " I was having fun, that is all it is." når han blir konfrontert med at qoutet ikke var å finne på google? 4. Tror du det kan være en øreliten sjanse for at du her bare har trodd blindt på noe som noen har fortalt deg? Eventuelt noe du har funnet på internett? Så kommer du her og presenterer det som fakta uten å sjekke kilder først? 1 Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 1. Nostradamus var født i 1503. Hvordan kunne han da spå samme året han var født? http://en.wikipedia....iki/Nostradamus 2. Hvordan forklarer du denne forumtråden fra 28 november 2012 der de sier at et slikt qoute ikke er å finne på google? http://www.godlikepr...sage2064952/pg1 3. Hvordan kan det ha seg at selv om brukeren som startet tråden sier " I was having fun, that is all it is." når han blir konfrontert med at qoutet ikke var å finne på google? 4. Tror du det kan være en øreliten sjanse for at du her bare har trodd blindt på noe som noen har fortalt deg? Eventuelt noe du har funnet på internett? Så kommer du her og presenterer det som fakta uten å sjekke kilder først? Nice burn! 1 Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Har faktisk sett varianten som er Minecraft basert. Fantastisk mye bedre enn orginalen med god tekst også. Men PSY versjonen tror jeg ikke at jeg har sett. Fantastisk at du vet at Minecraft-versjonen er mye bedre enn originalen når du ikke har sett originalen da. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Er ikke sikker på om det var orginalen jeg har sett ifra PSY, om det er den koreanske varianten så ja. Men årsaken til at Minecraft versjonen er bedre, er ikke bare teksten, men sangen er gjort om også, ikke bare direkte kopi av sangen uten tekst som de fleste andre "Style" filmene der ute. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Har aldri forstått hva som er greier med denne sangen, liker den ikke særlig. Men får vel se det positivt. Syns ikke den er like verre som JB, Taio Cruz og alt det der RNB autotune greia som for meg er det absolutte lavmål av "Musikk". Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 All musikk som regnes som den mest populære musikken i dag er bare søppel IMHO. Selvfølgelig finnes det mye bra nytt der ute, men Justin B. og PSY kan folk holde for seg selv. Kanskje jeg bare er litt old school. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nei, jeg har samme syn. Men de populær sangene er det ikke lenge. Hvem husker sånne sanger fra 2008 liksom? Mens de riktige sangene fortsat huskes og er kjente, og da kan man gå tilbake til 70 tallet. Jeg kommer meg ikke unna de populær sangene da, men de hører man litt og blir lei med en gang. Det er nok flest tennårings jenter som hører sånn type musikk, men etterhvert som man blir eldre går man nok over til den riktige musikken. Det gir en mye mere. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nei, jeg har samme syn. Men de populær sangene er det ikke lenge. Hvem husker sånne sanger fra 2008 liksom? Mens de riktige sangene fortsat huskes og er kjente, og da kan man gå tilbake til 70 tallet. Jeg kommer meg ikke unna de populær sangene da, men de hører man litt og blir lei med en gang. Det er nok flest tennårings jenter som hører sånn type musikk, men etterhvert som man blir eldre går man nok over til den riktige musikken. Det gir en mye mere. Hvem husker sanger fra 78 liksom? Sikkert mange, det er sikkert ihvertfall 20 sanger fra 78 de fleste kjenner igjen, akkurat som det sikkert er 20 sanger fra 08 de fleste kjenner igjen. AtW Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Hvem husker sanger fra 78 liksom? Sikkert mange, det er sikkert ihvertfall 20 sanger fra 78 de fleste kjenner igjen, akkurat som det sikkert er 20 sanger fra 08 de fleste kjenner igjen. AtW Hmm, ja, nå tenkte jeg ikke bare 70 tallet, men at man kan gå helt tilbake til 70tallet og enda lengre. De sangene er over 40-50 år gamle og huskes. La oss nå se hvor mange av de "populær" sangene som huskes om 40år. Kanskje noen 08 sanger fortsatt henger igjen, men de er allerede på vei i glemmeboken. Endret 2. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hmm, ja, nå tenkte jeg ikke bare 70 tallet, men at man kan gå helt tilbake til 70tallet og enda lengre. De sangene er over 40-50 år gamle og huskes. La oss nå se hvor mange av de "populær" sangene som huskes om 40år. Kanskje noen 08 sanger fortsatt henger igjen, men de er allerede på vei i glemmeboken. Tipper ca like mange som av de fra 70-tallet. Om ikke flere. 70-tallet var fullt av drit, noe huskes 40 år senere, 00-tallet var fullt av drit, noe vil huskes 40 år senere. AtW 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tipper ca like mange som av de fra 70-tallet. Om ikke flere. 70-tallet var fullt av drit, noe huskes 40 år senere, 00-tallet var fullt av drit, noe vil huskes 40 år senere. AtW Når man snakker sanger generellt er jeg enig. Men når man ser hvilke sanger fra 70-80 tallet som huskes så er det ikke mange sånne "populærsanger". Det er heller ikke sånne JB, PSY osv, som blir husket om 40 år. (De blir kanskje husket litt av dem som hørte på dem i barndommen sin, men ikke den kommende generasjon.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå