Nilsen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 «Gangnam Style» er mer enn bare verdens mest sette video. Nå er denne historisk Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Musikkvideoen ble lagt ut på YoTube i sommer, og i skrivende stund blitt sett 1 060 600 000 ganger. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Musikkvideoen ble lagt ut på YoTube i sommer, og i skrivende stund blitt sett 1 060 600 000 ganger. Takk, og rettet! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg har fremdeles ikke sett den 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det ikke mange dager siden den kommer over 1 milliard visninger? 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg har fremdeles ikke sett den Da er det på tide. Bruk 3-4 minutter av livet ditt, og se videoen. Kanskje du blir bitt av basillen selv, eller kanskje du ikke liker den. Lenke til kommentar
Nilvo Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Aldri forstått hvorfor den er så populær.. Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Aldri forstått hvorfor den er så populær.. Hvorfor? Forstår det ikke selv, men den er vel bare sykt fengende? 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Aldri forstått hvorfor den er så populær.. Hvorfor? Det jeg lurer på er om jeg legger ut et videoklipp som blir sett en milliard ganger er hvordan de får tak i kontonummeret mitt? 1 Lenke til kommentar
Nilvo Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det jeg lurer på er om jeg legger ut et videoklipp som blir sett en milliard ganger er hvordan de får tak i kontonummeret mitt? Hvorfor skulle de fått tak i kontonummeret ditt? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ikke at det akkurat ødelegger nattesøvnen min, men artikkelen inneholder en feil. Sangen peker ikke nese til Gangnam og snobben, men til de som prøver å være posh, uten å ha "klasse". Rett og slett folk som ikke bor i Gangnam, men prøver å gi inntrykk av det. Litt som lottomillionærer som er nyrike uten å ha klasse, som avslører seg med "dårlig smak". F. eks. kjører fet bil, men har Grandiosa til middag... Eller kler seg for flashy eller danser merkelig, som PSY prøver å illustrere i musikkvideon. Det er en parodi på wannabes og posers. People who are actually from Gangnam never proclaim that they are—it's only the posers and wannabes that put on these airs and say that they are "Gangnam Style"—so this song is actually poking fun at those kinds of people who are trying so hard to be something that they're not. 3 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvorfor skulle de fått tak i kontonummeret ditt? All denne YouTube-tittingen, gir penger i kassa til PSY:– Jeg har sett statistikk som peker til at denne ene sangen har generert rundt 8 millioner dollar i inntekter innen året er omme. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hvis du skal tjene penger på Youtube-filmer, så må du opprettet et Youtube-partnerskap. Uten det, får du ingen inntekt. 2 Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 <- denne her er mye finere, men det er vel bare noe for oss som lurker på Akam ^_^ 1 Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er det ikke mange dager siden den kommer over 1 milliard visninger? 21/12 (dommedag) for å være mer presis. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 21/12 (dommedag) for å være mer presis. Var 22/12 for noen. Det er jo forskjell på tidsonene. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Aldri forstått hvorfor den er så populær.. Hvorfor? Er nok siden den er ganske fengende, og siden alle hørte den ble man bare revet med. Så ble den jo veldig mye sett da man så muligheten til å ta JB i views. Og har jo nå skrevet historie på youtube. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Har faktisk sett varianten som er Minecraft basert. Fantastisk mye bedre enn orginalen med god tekst også. Men PSY versjonen tror jeg ikke at jeg har sett. Lenke til kommentar
Nilvo Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er nok siden den er ganske fengende, og siden alle hørte den ble man bare revet med. Så ble den jo veldig mye sett da man så muligheten til å ta JB i views. Og har jo nå skrevet historie på youtube. Aldri forstått meg på listepop Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Aldri forstått meg på listepop Ikke før, men nå i senere tid har jeg begynt å høre sånn type musikk også. Men de holder seg jo som regel ikke lenge. Er jo bare musikk som fenger godt og blir hekta litt på og så blir lei med en gang igjen. Er jo ikke noen timelss plater som man hører i jevne melomrom over flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå