Arodem Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har egentlig ikke kunnet bruke navnet siden november. Les hele saken Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan si ærlig at dette er et spill jeg ble mer frustrert av enn hadde gøy, men synes nesten litt synd på utviklerene da det ser ut til at alt som kunne gå galt går galt.. Bra konsept og lignende, men ser ut til at dårlig management virkelig kan drepe et spill med potensiale. Lenke til kommentar
Populært innlegg BonBattery Skrevet 27. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. desember 2012 all motstand imot hammerpoint er som musikk i mine øre, være svin er vanskligere og finne 16 Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 For ikke å nevne løgnen på deres hjemmeside: "The War Z is the world's first survival mmo Zombie Game." Denne gangen får de som fortjent, på alle punkter. 8 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det er herlige nyheter. Måten de kopierer DayZ og hevder de var først er igrunn motbydelig. Nå spiller jeg ikke noen av delene, men makan til frekkhet. 7 Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) snip Endret 21. mai 2016 av Maniox 3 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Sier litt om hvor slappe disse utviklerne egentlig var. Grunnen skal være at navnet er for likt novellen World War Z og filmstudioet Paramounts kommende filmatisering. ROMANEN World War Z. Boken er i høyeste grad en roman. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 World War Z: An Oral History of the Zombie War vs The War Z Jeg klarer å se og skjønne at det er to forskjellige titler. Ser ikke helt problemet her, eller vent Amerika er problemet. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Sier litt om hvor slappe disse utviklerne egentlig var. ROMANEN World War Z. Boken er i høyeste grad en roman. Indeed. Har fikset det nå. Takk! Lenke til kommentar
BigPapaSmurf Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Som en kan lese i skrivet fra patentkontoret er søknaden om å registrere varemerket "The War Z" satt på vent, ikke avvist. Varemerket "World War Z" ble søkt om 10. juli i år, "The War Z" 20. juli. Siden varemerkene er såpass like at de KAN komme i konflikt, og begge omhandler blandt annet online-spill, blir ikke søknaden om "The War Z" behandlet videre før varemerket "World War Z" eventuelt blir innvilget. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jaja... jeg har begynt å cheate selv i dette spillet.. Det er umulig å bevege seg uten.. Trist at jeg må bli en del av problemet... Lenke til kommentar
<WinNeM> Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Må si jeg ikke helt skjønner alt hatet mot dette spillet, selv har jeg spilt godt over 70 timer DayZ men hadde det aldri no særlig gøy, spilte det kun pga venner, men War Z hadde jeg det gøy etter kun noen få minutter, spenningen startet fra første stund og har enda ikke hatt en time uten moro i det spillet. Mye har gått galt, sant det, men jeg kommer til å fortsette å spille spillet, om alle DayZ barna slutter med WarZ blir det bare bedre for min del mer fokus på gameplay og mindre folkemord over en boks med suppe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå