Laila - Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 En ny begynnelse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Nydelig bilde,og en forsatt God Jul;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Flott bilde/lys J 1 og god fortsettning på veckan ønsker Leif Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Nydelig bilde,og en forsatt God Jul;) Takk Jan Erik Og en fortsatt God Jul til deg også! ) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Flott bilde/lys J 1 og god fortsettning på veckan ønsker Leif Takk Leif! Ønsker deg det samme ) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Takk Leif! Ønsker deg det samme ) - - - - - 2012...3 og nytt fotoår Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Så fiiiiiiint J1 !!! Blei skikkelig motivert for fotografering nå når jeg så det supre bildet ditt Tror jeg får litt bedre tid i dagene fremover, kanskje litt tid til fotografering også Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 NYDELIG,HELT UTROLIG VAKKERT BILDE... GOD JUL TIL DEG FRA MEG,SMIL Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 HV er et meget flot billede. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Så fiiiiiiint J1 !!! Blei skikkelig motivert for fotografering nå når jeg så det supre bildet ditt Tror jeg får litt bedre tid i dagene fremover, kanskje litt tid til fotografering også Hehe....da må du sette det viktigste først, kom deg ut! NYDELIG,HELT UTROLIG VAKKERT BILDE... GOD JUL TIL DEG FRA MEG,SMIL Tusen takk Jeanette Ha en fortsatt god jul du også - og et vindunderlig nytt år, snart ) HV er et meget flot billede. Tusen takk John. Fortsatt god jul til deg også Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Den andre kan vel klassifiseres mer som kunst. RoarJoda, liker begge versjoner her. Den første er enkel og ren naturfoto. Den andre kan vel mer klassifiseres som kunstbilde, Roar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Den andre kan vel klassifiseres mer som kunst.RoarJoda, liker begge versjoner her.Den første er enkel og ren naturfoto.Den andre kan vel mer klassifiseres som kunstbilde,Roar Tusen takk Roar! Prøver og feiler i Lightroom.Ser jo at V2 er veldig enkel - for mye mørkt under, for tydelig vignettering - men akkurat der så likte jeg fargene og lyset . Det ble litt borte med mindre vignettering. Men vet at det finnes andre måter..... så ser frem til mer "moro". Selv liker jeg V1 best, V2 i korte øyeblikk ..- V1 i lengden. Fortsatt god romjul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg