Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Holdbarhet: Jensen Carat vs Svane m/intelligel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på jakt etter seng, og har funnet to modeller hvor jeg ligger meget godt.

Har noen erfaringer med Svane m/intelligel eller Jensen, og hvor lenge har dere hatt sengene?

Jeg er en tung mann (og høy), og lurer derfor på holdbarheten til Svane med intelligel vs Jensen.

Lurer på det samme som deg :) Har du kjøpt noen av de?

Selv har jeg mest trua på Jensen Carat med tempur overmadrass.

Lenke til kommentar

Vi har bestillt Jensen Carat med medium/hard madrass og softline 3-overmadrass.

Har forsøkt tempur, og det frister ikke. Tempur virket godt så lenge man ikke har planer om å røre på seg...

Mitt forslag er å bruke litt tid på testing. Jeg var sikker på Svane m/ hard madrass eller Jensen Carat med hard madrass. Etter å ha brukt litt mer tid, dag nummer to, lurer jeg på om Jensen Carat med medium madrass er tingen (selv om jeg veier 0,12 tonn). Jeg lå fantastisk behagelig i den.

Jensen Carat (Skeidar) er den samme som Jensen Prestige (Bohus). Skeidar selger brun ytterligere 4000 kr billigere enn andre farger, noe som tilsier 20000kr for 150x200. Vi kjøpte 210x180, og jeg gleder meg til den ankommer.

Lykke til med søket, og skynd deg mens salget er i gang :)

Skulle du havne på Svane, så er Møbelringen 1000kr billigere enn Skeidar nå.

Kort oppsummert: Vi valgte Jensen Carat med medium/hard madrass og softline3-overmadrass, str. 210x180 og betalte 25500kr.

Årsak til valget: Vet ikke nok om holdbarhet (intelligel), og jeg lå best i Jensen Carat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...