Fylliksen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg skal til Mexico om en uke og har enda ikke ordnet meg reiseforsikring. Siden jeg kommer til å kite mye, samt antagelig ta opp igjen jiu jitsu tar jeg ikke lenger sjansen på at alt kommer til å gå bra denne gangen også, og vil skaffe meg en skikkelig forsikring. Er det noen som vet om en bra forsikring som vil dekke skader ved ekstremsport og kampsport og for reiser med varighet inntil 6 mnd? Vil helst slippe å måtte legge ut for sykehusoppholdet først for så å krangle meg til pengene fra forsikringsselskapet i etterkant. Hvis dette allerede er spurt om og besvart beklager jeg. Jeg greide ikke å finne det da jeg søkte på forumet ihvertfall. Takk Lenke til kommentar
Stine Amalie Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Frende er bra! ringe de Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Frende dekker såvidt jeg vet ikke høydesyke over 4000 meter. Vet ikke om det er aktuelt i ditt tilfelle, men Mexico har jo en del topper. Gouda har bra dekning, men dekker ikke profesjonell kampsport (og trening til profesjonell kampsport), så om du er såpass høyt oppe i gradene bør du finne noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå