Cooky Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Uten at jeg klarte å finne kilder på akkurat dette, så mener jeg å huske at MeetMe skal ha noe mellom 50.000.000 - 100.000.000 medlemmer. Dette er altså hva som bringer meg til spørsmålet: Akkurat nå spiller jeg spillet "Blind Date" og har satt følgende krav: - Gutter og jenter - Mellom 17 - 25 - Bor: Overalt - Etniskitet: Asiatisk - Religion: Agnostiker - Pålogget Problemet mitt som kommer opp er det at når jeg begynner å bla gjennom forskjellige personer for å finne medlemmer å "spille med", så får jeg opp følgende melding: "You're to picky! You can either change your search preferences or give everyone a second chance." Dette får jeg etter å ha kanskje bare sett gjennom noe så lite som 30-50stk. Eller 5stk for den slags skyld, dersom jeg setter litt andre kriterier. - Hvorfor skjer dette? Med ca. 100 000 000 medlemmer så burde det jo være flere hundre tusener, eller flere millioner som faller over de kriteriene jeg har satt. - Hva kan årsaken til dette være? Kan dette skyldes en feil i systemet til MeetMe, eller lignende? Takker for hjelpfulle svar og tips! Endret 27. desember 2012 av Cooky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå