lobster Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Vet du om det finnes noe ferdig strip poker laget i PHP? Hva skal til for å lage dette? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 er vel bare å søke på google.com, hva som skal til er nok bare fantasi... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Har prøvd.. Fant ikke noe. (Jeg skal ha det på min egen hjemmeside.) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Det du trenger er * En eller flere kortstokk(er) med 52 kort * En stokkerutine * En rutine for å dele ut kort * En rutine for å bytte kort * En rutine for å vurdere hånden til datamaskinen (regelsett?) * En rutine for å finne hvilken hånd som er best. * Ei sexy babe som du får til å ta av seg plagg og gir deg lov til å legge bildene på nett ;D Til dette er det nok like greit å lage en klasse tror jeg. Så da er det bare å sette i gang. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 kom plutselig på at ejg har en php poker liggende, ikke strip rikignok, for mer info om den se på codewalkers.com under contest... http://magikern.sytes.net/code/php2/poker/ ps: jeg lagde ikke denne... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Hvordan skal jeg få denne til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå