igxx Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Trenger enkelt å greit et tips hva jeg skal ønske meg til julegave fra foreldrene mine. den gaven æ først fikk, skal jeg bytte og får penge tilbake så, men vet ikke helt hva jeg ønsker meg. hva jeg har: - Pc Kabinett: • CM FULLTOWER STORM TROOPER XL-ATX PSU • Corsair HX 650W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus Bronze, Modular, 4x 6+2-pin CPU • Intel Core i5 Quad Processor i5-2500 3,3GHz (3.8 GHz under tubro), Socket LGA1155, 6MB, Boxed HDD og SSD • INTEL 520 SERIES 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 25NM BULK • Samsung SpinPoint F3 1TB 7200RPM, SATA 3.0 Gbps, 3,5", 32MB Cache, 8.9ms Motherboard • MSI P67A-GD65 B3, Socket-1155ATX, P67, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, SLI/CFX, SATA 6Gb/ DVD-Rom • Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-5260S Skjermkort: • Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDMI, 822MHz Ram • 2x Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 Kit w/two matched ValueRAM 2GB DDR3 (8 gb totalt) - g19 (som til tider ikke fungere, lcd panelt klikker og lysten på tastatyret blir konstant hvit selv om jeg slår av pcen) - g700 - logitech-z-2300 - g35 - BenQ 24" LED XL2420T - BenQ 24" LCD G2420HD - ps3 - thosiba 42av635dn - Huawei titan u8800 har tenkt på MADCATZ S.T.R.I.K.E. 7 GAMING KEYBOARD USB men det koster mye bare for å få et litt bedre tastatur. HJELP Endret 27. desember 2012 av igxx Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 En fornuftig bok, klær, gavekort? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ville skaffet meg et nettbrett. Enten en Ipad 2 eller Asus transformer TF300T. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 En fornuftig bok, klær, gavekort? morsom du er <3 Ville skaffet meg et nettbrett. Enten en Ipad 2 eller Asus transformer TF300T. hmmm, kan du forklare meg hva jeg egentlig skal med det ? har faktisk vært innom ideen, men sliter med å finnne ut hva jeg skal bruke den til. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) En fornuftig bok, klær, gavekort? Er vel snakk om en kvisete liten guttunge her, så da er vel ikke det der så interessant, hehe.... Hva med en xbox 360?? Med litt tilbehør og et års live? Endret 27. desember 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Er vel snakk om en kvisete liten guttunge her, så da er vel ikke det der så interessant, hehe.... Hva med en xbox 360?? Med litt tilbehør og et års live? wtf.. regnes vell som en voksen ifølge norsk lov xD men hadde ikke hatt noe i mot å vær det. Klær, har æ nok i av, og bøker e oppskrytt! xD venter på filmen hvorfor skulle jeg kjøpe meg xbox når jeg allerede har ps3? :S Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Flere tips ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 går også ann med andre gjenstander enn data, men er vell det som brukes mest tid på Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 morsom du er <3 hmmm, kan du forklare meg hva jeg egentlig skal med det ? har faktisk vært innom ideen, men sliter med å finnne ut hva jeg skal bruke den til. Mange grunner til å skaffe seg et nettbrett, men kan jo hende ingen av disse grunnnene treffer deg. Et nettbrett kan jo gjøre det meste, alt fra å ta bilder,filme, spille, lese bok, surfe på nett, se filmer osv.. Er jo også en horde med apps. Jeg føler det er alright å ha en enhet som har "alt i ett" og er veldig enkel å dra med seg rundt. Setter pris på små ting som bare det å knipse med kamera og legge ut annonser på finn med nettbrettet. Eller ta bilder/filme og redigere det på nettbrettet. Lese en bok på brettet + musikk i ett, istedenfor å sitte med en enhet nr 2 ved siden av osv. Ellers synes jeg det er alright å kunne ha den med på senga uten mye stress (lei av å dra rundt på laptopen), se filmer, spille, se på live streams, høre på musikk, lese osv osv.. Kanskje du dra den med deg rundt til andre eller får besøk, så kan du legge brettet på bordet og ta et parti sjakk mot noen ? Mye den kan gjøre og du kan finne på med den. Se litt på hva han har på den, så kanskje du finner noe nytte i det. Jeg synes iallefall det ser ut som du har det meste, og virker som du har mye like tanker som meg utifra svarene du har gitt de andre, så et nettbrett trur jeg ville passet deg, men du får vurdere. Uansett er det jo en luksus Lenke til kommentar
igxx Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Mange grunner til å skaffe seg et nettbrett, men kan jo hende ingen av disse grunnnene treffer deg. Et nettbrett kan jo gjøre det meste, alt fra å ta bilder,filme, spille, lese bok, surfe på nett, se filmer osv.. Er jo også en horde med apps. Jeg føler det er alright å ha en enhet som har "alt i ett" og er veldig enkel å dra med seg rundt. Setter pris på små ting som bare det å knipse med kamera og legge ut annonser på finn med nettbrettet. Eller ta bilder/filme og redigere det på nettbrettet. Lese en bok på brettet + musikk i ett, istedenfor å sitte med en enhet nr 2 ved siden av osv. Ellers synes jeg det er alright å kunne ha den med på senga uten mye stress (lei av å dra rundt på laptopen), se filmer, spille, se på live streams, høre på musikk, lese osv osv.. Kanskje du dra den med deg rundt til andre eller får besøk, så kan du legge brettet på bordet og ta et parti sjakk mot noen ? Mye den kan gjøre og du kan finne på med den. Se litt på hva han har på den, så kanskje du finner noe nytte i det. Jeg synes iallefall det ser ut som du har det meste, og virker som du har mye like tanker som meg utifra svarene du har gitt de andre, så et nettbrett trur jeg ville passet deg, men du får vurdere. Uansett er det jo en luksus er jo fristene problemet at det blir litt mye å ønske seg, koster vell rundt 5k så, får kanskje spare litt penger selv til det har du andre forslag ? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Ipad 2 ligger på 2790kr, eller Asus transformer 300 som ligger på rundt 2800 vel. iOS vs android er nesten noe du får vurdere selv. Ipad og iOS passer best for meg. Endret 28. desember 2012 av Ipad Lenke til kommentar
igxx Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Ipad 2 ligger på 2790kr, eller Asus transformer 300 som ligger på rundt 2800 vel. iOS vs android er nesten noe du får vurdere selv. Ipad og iOS passer best for meg. takler ikke apple generelt, de lura kunda til å bind sæ til dem så, ikke en gang hvis valget står mellom symbian og iOS. så blir uansett Android xD bare det å kunne endre operativ system på mobilen er fantastisk (bruker noe som heter GO) hmm, må faktisk kanskje vurdere transformer men er forsatt åpen for flere tips! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 wtf.. regnes vell som en voksen ifølge norsk lov xD men hadde ikke hatt noe i mot å vær det. Klær, har æ nok i av, og bøker e oppskrytt! xD venter på filmen hvorfor skulle jeg kjøpe meg xbox når jeg allerede har ps3? :S Og har man råd, kjøper man gjerne ikke konsoll, men gamingpc. Mye bedre grafikk og alt mulig. Om jeg hadde hatt råd, ville jeg gått for pc, kobla til tven med hdmi, og kobla til en kontroll. Da ville det blitt det samme omtrent, bare mye bedre grafikk, kortere lastetider osv Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Og har man råd, kjøper man gjerne ikke konsoll, men gamingpc. Mye bedre grafikk og alt mulig. Om jeg hadde hatt råd, ville jeg gått for pc, kobla til tven med hdmi, og kobla til en kontroll. Da ville det blitt det samme omtrent, bare mye bedre grafikk, kortere lastetider osv yepp, er sant, eneste tingen med xbox og ps3 er at de har noen eksklusive spill, det er noe du mister hvis du ikke har dem. men du har vell ikke noen tips ? xD i stede for å se det innlysende (for de fleste) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 yepp, er sant, eneste tingen med xbox og ps3 er at de har noen eksklusive spill, det er noe du mister hvis du ikke har dem. men du har vell ikke noen tips ? xD i stede for å se det innlysende (for de fleste) Jo, har noen her. Høytalere? Dette er noe som er veldig lurt å satse på da ingen spill er det samme uten ordentlig anlegg. Og hodetefoner kan være greit hvis man ikke vil skremme alle som bor i nærheten av deg, og bare ved å høre musikk på reise osv Ellers er det ting som gavekort, penger (jeg har fått 35.000 dette året. Det er etter konfirmasjon og jul osv. Sparer 30, og tar 5 selv som lommepenger ) Eller du vil kanskje ha vifte til pc/konsoll, nye komponenter til pcen, osv Det er mye rart en kan ønske seg. Jeg nevnte noe, men jeg har hatt masse problemer med å finne ut hva jeg selv skal ønske meg også. Men jula er ferdig gonger er fornøyd med alt jeg har fått Setter pris på harde pakker like mye som konvolutter og myke pakker Lenke til kommentar
heiheihallohallo Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvorfor MÅ du få noe? Kan du ikke bare si: "Nei, jeg har alt jeg trenger så jeg ønsker meg ikke noe spesielt." Jeg gjorde dette i år, og var veldig fornøyd. Fikk en masse småting(klær, godteri osv.) og er like fornøyd som åreet jeg fikk en ps3 i julegave. Da blir det en større overraskelse også, siden du ikke aner hva du får. Juleaften er over for i år da, men kan være et greit tips til neste år visst du ikke har noe spesielt du ønsker deg. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Spoiled brats Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Spoiled brats haha, er nok ikke kommet dit xD antar at du også får gaver fra familien? Endret 29. desember 2012 av igxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå