Dally Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Er det bra TRIMPOTTE GIANNELLI NRX Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Gianelli er jo rykta for og ha gode trimming deler da.. Så vill vell tro at dette er gode saker, ser bra ut og.. Men bruk www.amotor.no til dette.. Er en side i hw.no nettverket det og.. mvh Anders Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Gianelli er jo rykta for og ha gode trimming deler da.. Så vill vell tro at dette er gode saker, ser bra ut og.. Men bruk www.amotor.no til dette.. Er en side i hw.no nettverket det og.. mvh Anders Hvorfor ikke her? Kjører selv Peugeot Speedfight II jeg og... Svart som natten..Trimpotte merker purken med en gang forresten.. Sats på vanlig plombe-fjerning elns. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Gianelli er jo rykta for og ha gode trimming deler da.. Så vill vell tro at dette er gode saker, ser bra ut og.. Men bruk www.amotor.no til dette.. Er en side i hw.no nettverket det og.. mvh Anders Ja, bare for å si det. Han har faktisk postet på riktig sted. Om ikke lenge skal vel Amotor gå over til å bruke dette forumet i stedet. I mellomtiden er det bedre å poste her enn på amotor for alle postene der skal enten over hit igjen eller slettes... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Dont shoot me.. Viste ikke at amotor skulle flytte til dette forumet.. Så jeg begynte og lure hvorfor di hadde laget den gruppen her på forumet jeg.. Men nå vet jeg det så tnx.. mvh Anders Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Dont shoot me.. Viste ikke at amotor skulle flytte til dette forumet.. Så jeg begynte og lure hvorfor di hadde laget den gruppen her på forumet jeg.. Men nå vet jeg det så tnx.. mvh Anders Hvis du hadde lest beskrivelsen på "tilbakemeldinger" så hadde du nok skjønt det Vel, du kunne jo uannsett ikke vite at vi flytter inn til dette forumet, det er tross alt sånn halveis offentlig. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Ikke trim stakkaren..... kjørte med full trim å stakk av fra purken og biltilsynet. Dette slipper du med org. Unngå ihvertfall et bråkete eff.anlegg. Lykke til Anyway :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå