lilo Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 oppsumering fra et anna emne : - kan du med hånden på hjertet si at du ikke har NOE ulovlig på PC-en din... - hmm... logg ipen min folkens... eg rocker 1mbit hjemme. downloader med 150kb (på det beste =)) på under 4-5 timer har eg downloada ca 2Gigs med warezspillfilmermp3 etc etc. - smakebiter fra min HD og -DIRECT CONNECT- - (dvd Lord of the rings med 30min extra film) (Final Fantasy X ps2 spillet) - har en brenner på 24x speed som NUKER ut 20cder på 2 timer - ulovlig? moi? hæ? du må vere rusa... PS - HOT TIPS - søk etter "Direct Connect" ( http://www.neo-modus.com ) [ Denne Melding var redigert av: lilo på 2002-02-12 19:23 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Slike tråder er unødvendige. Vi vil ikke at dette foruemt skal være en skryte plass for hvor mye warez hver enkelt har eller kan laste ned. Venligst skift tema. Vi oppfordrer ingen til å svare på denne tråden. Lenke til kommentar
lilo Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 greitt nokk det.. =P muhahahahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå