Hurlumhej Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Har lenge tenkt å kjøpe meg en ny pc, tenkte litt på bærbar fra multicom. Men stasjonær er jo billigere og lettere å oppgradere senere. Så da er spørsmålet mitt, vil jeg miste mye ytelse vis jeg kobler pc'en til TV'en? Vil ikke ha pc'en på et egent rom da dette blir veldig usosialt og ikke så populært hos samboeren. TV'en er en Samsung 46" smart med 400hz vis det har noe å si. Og kommer de fleste skjermkort med hdmi? tenker da kort som er noe rundt gt 680. Mvh Hurlumhej Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Du får nøyaktig samme ytelse uansett skjerm eller TV. Forutsatt at du kjører samme oppløsning. De fleste skjermkort i dag har HDMI-utgang med lyd. Lenke til kommentar
Hurlumhej Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Tenkte mer på om skjermkortet mister ytelse siden bildet skal på noe så stort, gidder ikke bruke 20% av pc'en bare for å få bildet fram. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvor fysisk stor TV-en er har ingen verdens ting å si. Det eneste som kan ha noe å si er oppløsninga du kjører. De fleste TV-er kjører 1920x1080 mens de fleste vanlige skjermer kjører ca. det samme. Lenke til kommentar
Hurlumhej Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Okey da tror jeg det blir ny pc i januar takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå