Gå til innhold

BK: Laksand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ænnå et flott bilde av Laksand hane, har kjøpt d 7000 og trenger tele då til at knipse fugler som havørn, havsule, ravn, praktærfugel, gås, ugler og laksand som det er mange av her på høsten. Har ikke penger til kvalitetsoptik som Nikon 200-400 VR . Ser at det er nede på under 6000 nå. Ønsker deg å et godt nytt fotoår 2013. Med hilsen Leif

Lenke til kommentar

Tusen takk Leif! D7000 er et rått kamera som egner seg godt til fuglefotografering. Du vil få mye glede av det. Har vert storfornøyd med sigma linsa mi. Et billig men godt alternativ til en noe dyrere 500mm f4 :)

Men nå skal jeg oppgradere til 300 2.8. Det vil si at jeg selger min 150-500. Med et sukk( En linse jeg er glad i). Så visst det er av interesse så ta gjerne kontakt.

Ønsker deg lykke til videre med fuglefoto.

Trond

Lenke til kommentar

Tusen takk Leif! D7000 er et rått kamera som egner seg godt til fuglefotografering. Du vil få mye glede av det. Har vert storfornøyd med sigma linsa mi. Et billig men godt alternativ til en noe dyrere 500mm f4 :)Men nå skal jeg oppgradere til 300 2.8. Det vil si at jeg selger min 150-500. Med et sukk( En linse jeg er glad i). Så visst det er av interesse så ta gjerne kontakt.Ønsker deg lykke til videre med fuglefoto.Trond

Hei Trond og takk før tilbakamelding. Ja d 7000 har fått mye skryt og det er rått at kunne kjøpe et slik Nikon kamera til et lavt pris, ja til under 6000 kr ;-) Har testat lit med 16-85 vr og lover godt og med mere lys ner sola snart kommer tilbake så blir det mange turer med d 7000. 300 2.8 hører rått ut så lykke til med nye flotte fuglebilde då. Ikke så mye penger i kassan etter jula og kjøp av d 7000 men håper at 2013 kan gi penger til kjøp av ny, brukt optik. Ha en fortsatt fin vecka med hilsen Leif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...