cashspenn Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg har noen krav Det skal være SSD, + vanlig harddisk, USB 3,0 port Win 8 lisens har jeg. Er det en grei pc, med tanke på merke? Hørt at de kan bli varme og at det er lit plastikk forhold til Samsung sine datter osv. Men fungerer dem bra, skal man ha en slik Pc i annet merke asus eller samsung koster det fort 10-12 tusen har jeg sett. http://www.multicom.no/Xishan-W350E-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-363QMe-12GBe-120GB-SSD-750GB-GTX-660M-2GB-GDDR5e-BTe-HDMIe-USB3e0e-nVIDIA-Optimuse-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c100561/p10621663 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Husk at Multicom sine modeller kommer uten operativsystem. Aldri rørt en slik maskin selv, men mtp. maskinvare og pris virker det som et veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
cashspenn Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Husk at Multicom sine modeller kommer uten operativsystem. Aldri rørt en slik maskin selv, men mtp. maskinvare og pris virker det som et veldig godt kjøp. Ja enig med deg ser lit for godt ut til å være sant. Operativsystem er ok, har lisens på WIn 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå