Hansy Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Etter 4 års pause med å gjennomføre førerkort klasse B, så er jeg klar til å fortsette. Har nå vært i kontakt med min forrige kjøreskole (som holder til 10 mil unna der jeg bor), og de oppgir dette: "Det du mangler for å kunne ta førerprøven er den praktiske delen av sikkerhetskurs veg + avsluttende teori." De nevner også at jeg har gjennomført dette: "Du har fullført all obligatorisk kjøring frem til start-teori for sikkerhetskurs på veg." Hva menes med praktisk del av sikkerhetskurs veg, + avsluttende teori, og hva slags pris ligger dette på? MVh Hans Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det sikkerhetskurset mener jeg å huske bare var en times surr med sikring av tilhenger og barn. Avsluttende teori er vel teoriprøven som kosert 1500 tror jeg. Du må jo også legge til oppkjøring. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har teoriprøven steget til 1500? Tok den for nesten et år siden og da betalte jeg 500,- i Stavanger. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 sikkerhetskurs veg er det som tidligere ble kalt langkjøring - og det består av noe forberedende teori samt kjøring: http://www.vegvesen.no/Forerkort/Foreropplaering/Foreropplaering/Personbil/Avsluttende+opplaering Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Takk for hjelpen, Folkens :-) Lappen kom i lomma forrige tirsdag. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Har teoriprøven steget til 1500? Tok den for nesten et år siden og da betalte jeg 500,- i Stavanger. Sjekket for deg da jeg også ble kraftig forvirret av det andre innlegget. Den koster nå 520,-. Hansy: Gratulerer med lappen! Endret 31. januar 2013 av TheHawk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå