Brandshal Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hadde for noen dager siden et problem med å ikke komme på nett, som endte med å legge om Windows på nytt. Men problemet dukket opp tidligere, jeg fant ut at det kanskje kunne ha noe med antivirus programmet å gjøre, å valgte å avinnstallere Avast, på en prikk så funket nettet igjen. Har også lest at noen Antivirus program kan stenge nett tilkoblingen ute, men lurer på en ting. Er den en måte å gjøre sånn at jeg kan komme på nett uten å ikke fjerne Avast fra pc'en? Føler liksom det er litt dumt å finne et nytt Antivirus program når jeg har betalt for Avast Lenke til kommentar
Stine Amalie Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 en gang så funka ikke internett og da ringte vi telenor og så fikla dem på kabelen og så funka det i 1-2 timer og så funka det ikke lenger. da måtte vi ha ny boks til internetten og det tok en uke! sykt dårlig! fatter ikke at Telenor kan behandle kundene sin sånn! Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Telenor har ikke så mye å gjøre med TS innlegg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå