Gå til innhold

Spørsmål om Online Pass og Cross-Buy (PS3 & Vita)

Muffinrex

Anbefalte innlegg

Hallis. Jeg fikk akkurat PS3-versjonen av PlayStation All-Stars: Battle Royale, og der er det jo slik Cross-Buy. Jeg får altså Vita-versjonen gratis om jeg kjøper spillet til PS3.

Spillet er jo fantastisk morsomt, det er kjempegøy å spille med broren min! Men jeg har lyst til å spille online også, og det følger kun med et eneste Online Pass som jeg altså må bruke på både Vita og PS3.

Jeg har individuelle brukere på PS3 og Vita, altså to forskjellige. Hvordan skal jeg bruke online passet? Skal jeg aktivere det må min Vita-bruker (som jeg kan logge på PS3 med også), eller kan jeg bruke det på min PS3-bruker?

Dere skjønner vel hva jeg mener: hvordan skal jeg aktivere online-passet så jeg kan spille Online på både Vita og PS3?

Raskt svar hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan ha flere individuelle brukere(sub kontoer/gjester) på PS3 og som regel er det greit å kun ha en psnid... på vita er det kun en inviduel bruker og en psnid...

det du gjør er at du aktiverer koden på ps3'en på din psnid... så kjører du en gjeste konto på broren din, så skal dere ha mulighet til og joine i en kamp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...