JohndoeMAKT Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 En venn spurte meg om å sette opp et system for han (pris 7-10 k /u skjerm) og jeg klikket meg innpå psdata. Jeg satte opp følgende deler: Prosessor: XP2500 Barton 900,- RAM : Geil Golden Dragon DDR400 2x256MB 1350,- DVD/CD : Svart DVD+CD-RW combo 600,- Kabinett : Aopen svart med FSP/sparcle 350w PSU 850,- Skjermkort : Radeon 9600 Pro 1700,- Mus/tastatur : MS IM 3.0v / Billig svart Logitec tastatur 250/150 Kjøler : Glacialtec? 462 II 220,- Harddisk : WD S-ATA 120 GB 8 MB 1200,- Da ligger totalen på ca 7200,- men jeg har ikke satt opp hovedkort. Psdata har 3 produsenter og 7 modeller av nForce2 som jeg vil ha med. Men ingen av disse "kjenner" jeg, og jeg lurer på hvilket som er best å satse på. Det må ha S-ATA/Lan/Lyd. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Send en mail til salgsavdeling og spør om de kan skaffe deg et Asus A7N-8x Gold. Hørte at det skulle være mulig siden de allerede har Asus hovedkort fra før av. Det kortet er også veldig stabil og ganske ok på OC hvis du ønsker det... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Asus A7N8X Deluxe mener dul vel? ikke gold? forøvrig er det nevnte hovedkortet meget bra, og har alt en trenger.. 6xUSB2, 2xFireWire, 2xLAN, SPDIF, SATA Raid, ATA133, Nforce2 Ultra/400 MCP-T, SoundStorm APU med Dolby Digital encoding, stooor kjøleribbe på brikkesettet istedenfor en vifte som vil begynne og skrangle og lage mass bråk etterhvert, Asus COP, Q-Fan viftestyring, osv, osv.. genialt kort til en meget bra pris (har et selv). Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ser ut som de får inn Asus A7N8X deluxe om en ukes tid. Hvis du enda ikke har bestilt så kan du jo gjøre det nå! Men hvis du har bestilt... hvilket valgte du? Erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå