Gå til innhold

Antispyware som ikke herjer maskina mi?

Anbefalte innlegg

Bruker Spybot fra før, og det funker greit. Men jeg har nå fått en trojaner som Spybot ikke tar, så tenkte jeg kunne prøve et annet program. Har hatt Superantispyware før, og det _var_ helt konge...men så kom det en oppdatering som herja alt sammen. Jeg kjørte programmet, det fant problemer, jeg trykka på at jeg ville fjerne problemene, og da ble Windowsen min ødelagt. Måtte installere Win på nytt igjen etterpå.

Hva med Adaware, er det brukbart? Er interessert i et program som ikke blir like integrert i systemet mitt som feks AVG, og som jeg når som helst kan fjerne, om jeg skulle føle for det, uten at systemet mitt går på trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mbam - kjøpeutgaven har fungert helt topp hos meg i flere år nå.

Noe ikke AVG og Avira har gjort.

For å snu på flisa - hva tror du kan hende med din maskin hvis du ikke fjerner disse oppdagede skadelige filer?

Valget er jo til slutt ditt, ikke bruke sikkerhetsprogrammer, eller å bruke dem.

Du kan jo sette dem i karantene - virker maskinen fortsatt, så slett dem og kjøre en ny scann etter restart av maskinen.

Lenke til kommentar

Hva jeg 'tror' kan hende? Vet da vel ikke jeg noe om. Hvorfor tror du jeg posta bildet i utgangspunktet?

Skal jeg liksom teste med å sette dem i karantene, og se om maskina funker? Hva gjør jeg om den klikker da, er jo ikke som om jeg kommer inn i Windows og får fiksa det om maskina... ja nettopp, ikke virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...