Mystikus Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Svein Magne har betrodd meg stafettpinnen og jeg har kommet fram til at jeg bør finne på et tema som kan utføres både innomhus og utomhus slik at været ikke skal være til hinder. Tema for denne dagen vil være: LITT HOKUS POKUS. Her er det kreativiteten som skal få næring. Hovedsaken er at man forsøker å framstå noe som fiksfakseri og som betyr; juks, fakter, knep kunster. Klarer man ikke dette direkte i kamera så kan man jo alltids manipulere i etterbehandlingen av bilde(ne). Behøves det inspirasjon så kan man alltids søke på "trick photography" på YouTube. Vel møtt på temadagen! mvh Birger Mulvik Endret 26. desember 2012 av Birger Mulvik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Utfordrende tema! Tror jeg vil prøve med litt "abrakadabra" e.l... ! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Utfordrende tema! Tror jeg vil prøve med litt "abrakadabra" e.l... ! Simsalabim kan kanskje også fungere, Svein Magne ! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Da har jeg lagt inn temadagen :-) Beklager at dette ble gjort seint! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Takk til de som fant fram kreativiteten på temadagen nå den 6.januar. En av disse har nå fått melding med forespørsel om å arrangere neste temadag som blir den 20.januar. Så se etter i innboksen deres mvh Birger Mulvik 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Så har Jeanettroger sagt seg villig til å arrangere neste temadag og hun vil snart legge ut mere detaljer om dette her på forumet ! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Send meg en mail med lenke etc, så skal jeg legge det på forsiden i morgen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg går alltid glipp av disse. Jeg skulle fått mail hver gang Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Send meg en mail med lenke etc, så skal jeg legge det på forsiden i morgen. Jeg har bedt Jeanetteroger om å sende mail til [email protected], men det går vel greit å helgardere seg Jeg går alltid glipp av disse. Jeg skulle fått mail hver gang Konsentrasjon, konsentrasjon, konsentrasjon 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har bedt Jeanetteroger om å sende mail til [email protected], men det går vel greit å helgardere seg Konsentrasjon, konsentrasjon, konsentrasjon Terje ordner det tekniske, men kan ikke legge det på forsiden. For at det skal skje må jeg også ha beskjed. [email protected] Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Terje ordner det tekniske, men kan ikke legge det på forsiden. For at det skal skje må jeg også ha beskjed. [email protected] Den er grei, Are Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Ny TEMADAG ,SØNDAG 20.01.13 jeg har fått det ærefulle oppdrag og lage tema på denne dagen av Birger Mulvik.tusen takk for din tro på min konsentrasjon osv, jeg har da valgt KJÆRLIGHET som tema det kan være alt fra en romantisk dråpe , forelskede fugler,trær,ny kjærlighet og gammel..fange noen kjærlige moments..... jeg skal ihvertfall besøke hver og en og titte nøye og gi min tilbakemelding,selv om dette m tekniskt ikke er min store styrke håper jeg det blir flere fra forumet som vil komentere litt nøye,for jeg har ihvertfall satt pris på tibakemeldinger på godt og vondt :) ønsker dere alle en fin temadag søndag den 20 januar 2013 smil gleder meg til se hva dere alle finner på mvh jeanette Den er grei, Are hei la jeg feil nå...nei og nei..he he hjelp Lenke til kommentar
Terje Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da har jeg lagt inn den også :-) 1 Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Ny TEMADAG ,SØNDAG 20.01.13 jeg har fått det ærefulle oppdrag og lage tema på denne dagen av Birger Mulvik.tusen takk for din tro på min konsentrasjon osv, jeg har da valgt KJÆRLIGHET som tema det kan være alt fra en romantisk dråpe , forelskede fugler,trær,ny kjærlighet og gammel..fange noen kjærlige moments..... jeg skal ihvertfall besøke hver og en og titte nøye og gi min tilbakemelding,selv om dette m tekniskt ikke er min store styrke håper jeg det blir flere fra forumet som vil komentere litt nøye,for jeg har ihvertfall satt pris på tibakemeldinger på godt og vondt :) ønsker dere alle en fin temadag søndag den 20 januar 2013 smil gleder meg til se hva dere alle finner på mvh jeanette hei la jeg feil nå...nei og nei..he he hjelp Veldig bra, Jeanettroger - og et godt valg av tema!Nå er temadagen også på forsiden så da bør vi alle få med oss dette Edit: Du kan også legge informasjonen i en egen tråd her på forumet slik som det er blitt gjort tidligere Endret 10. januar 2013 av Birger Mulvik 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da har jeg lagt inn den også :-) Hei,hvordan får jeg skrevet i det mørke feltet og er det riktig sted jeg har postet den er ikke så inne i dette m chat osv.... skulle hatt temadag kjærlighet og dato i mørke feltet...kan du hjelpe meg Terje.. god natt Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Veldig bra, Jeanettroger - og et godt valg av tema! Nå er temadagen også på forsiden så da bør vi alle få med oss dette Edit: Du kan også legge informasjonen i en egen tråd her på forumet slik som det er blitt gjort tidligere så bra da er det riktig s¨alle får blitt med om de vil,håper på mange forskjellige tolkninger,temadag er gøy,smil og tusen takk..sov godt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da har jeg lagt inn den også :-) Og jeg sendte nyss en mail til [email protected], som bekrefter at han legger ut info om temadag/tema på forsiden av AKAM.no Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Og jeg sendte nyss en mail til [email protected], som bekrefter at han legger ut info om temadag/tema på forsiden av AKAM.no Sånn, da er det gjort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg