Gå til innhold

SGSII eller HTC One S?

perlen

Anbefalte innlegg

Dametelefon skal kjøpes. Ikke ekstreme krav, men ønsker god skjerm og godt kamera, samt en telefon som ikke irriterer med irriterende irritasjonsmoment. De to nevnte tlf. ligger på samme pris.. Hvilken ville dere valgt?

Eventuelle andre forslag? Gjerne billigere. Noen gode romhjulstilbud på gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg gått for en samsung-telefon fremfor htc one S. Den har en lavoppløst skjerm og ikke spesielt bra kamera.

Du burde heller vurdere samsung galaxy sII eller s3 mini.

Samsung galaxy s3 mini har et mye penere design enn sII, men sII har det beste kameraet og spesifikasjoner ellers. Telefonene koster cirka det samme. :-)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for en samsung-telefon fremfor htc one S. Den har en lavoppløst skjerm og ikke spesielt bra kamera.

Du burde heller vurdere samsung galaxy sII eller s3 mini.

Samsung galaxy s3 mini har et mye penere design enn sII, men sII har det beste kameraet og spesifikasjoner ellers. Telefonene koster cirka det samme. :-)

SIII mini har jo fått slakt...

Lenke til kommentar

Dersom du vil ha en htc telefon burde du kansje ta en titt på desire x, som er en av htc sine nyere telefoner. Det er en økonomisk mobil som er bedre en desire s. Den har greit kamera og et stilfullt design i metall.

Den eneste grunnen jeg kan komme på til ikke å kjøpe sII er at den er laget av plastikk.

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen jeg kan komme på til ikke å kjøpe sII er at den er laget av plastikk.

Hva så, om den er laget av plast?

Den er faktisk meget solid.

At samsung-telefoner føles plast-aktige, betyr ikke at de tåler lite.

Galaxy S2 tåler faktisk ganske mye. Den er meget solid.

Ja, det er plast. Men den tåler mye likevel.

iPhone før 5´eren var laget av glass. Det føles mer eksklusivt, men tåler lite.

Så hvordan den føles har liten betydning for hva den tåler.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Sjekk ut LG P880 (Optimus 4X HD).

Her får du HTC One X-ytelse til fantastisk pris.

Jeg kjøpte den til meg selv og en til madammen - strålende fornøyde begge to!

http://www.elkjop.no...arttelefon-sort

Fantastisk skjerm, quadcore CPU, 16GB internminne (og microSD), slank og sexy design, brukbart batteri (2150mAh), Android 4 (selvfølgelig). Og alt dette til 2700kr!

PS! Den virker ganske solid, og føles veldig eksklusiv ut pga en "skinnaktig/gummiert" bakside.

Endret av plaank
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...