Anonym259235 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg har for tiden omgangssyken. Forrige gang jeg hadde det kunne jeg ikke spise noe som helst uten å kaste det opp igjen. Dermed lurer jeg på hva jeg kan spise, hvordan jeg skal spise det, og hva jeg burde holde meg unna, slik at jeg ikke kaster det opp igjen. Pappa lager for øvrig kylling, potetmos og bernaisesaus til middag. Kan jeg spise det? Lenke til kommentar
War Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Drikk i allefall drikke med kalorier i. Om du kaster opp så beholder du 30% så spise og drikke må du bare gjøre. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Spis det du har lyst på, og som ikke gjør deg kvalm. Skal ikke mange bitene til før du merker om du kan spise mer. Selv pleier jeg å få lyst på salt mat, selv om det gjerne er begrenset hvor mye jeg får i meg. Spekeskinke og Ritz-kjeks funker. Chips er også godt. Spis sakte og lite om gangen. Drikk også så mye du klarer uten å bli dårlig.' Jeg er forresten blant de som blir ekstra dårlig av omgangssyke. Når damen spyr et par ganger og har litt feber i en dag eller to, så blir jeg gjerne innlagt. Mine erfaringer er derfor basert på litt heftigere omgangssyke. Endret 26. desember 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Hva med ris? Går det greit? Og kylling? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er nå bare å prøve, sist gang jeg hadde noe liknende var det eneste jeg klarte å spise litt potetgull, også passet jeg på å drikke saft og brus for å få litt energi. Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Da jeg hadde omgangssyke, spiste jeg ostepopp og ble bra igjen. Cola er også godt. Da jeg budde på asparhaug, hadde jeg en gang omgangssyke, og da ga personalet meg rundstykker. Jeg orket ikke maten og trødde den bak stuesofaen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg virket nesten helt frisk i dag, så tror sykdommen allerede er over. Spiste full meny på Burger King for 4-5 timer siden, og har ikke kastet opp, så da er det nok i orden. Men har vært litt småkvalm helt siden, så tar jeg kanskje feil? Endret 27. desember 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå