Billy Bob Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei. Noen som kan hjelpe meg, jeg vil "låse" de to øverste radene i et .xls dokument, men vet ikke hvordan. Altså, de to øverste radene skal stå fast selv om en blar nedover i dokumentet for dem som ikke var med på den første forklaringen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Bluespider Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 1 Merk cellene som skal låses (fryses) 2 Menyvalg: Vindu | Frys For å låse opp igjen Menyvalg: Vindu | Frigi Lykke til Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Tusen takk, jeg mener virkelig at jeg har sett gjennom alle meny-valgene, men tydeligvis ikke. Men nå er det selvfølgelig noe annet, når jeg velger A1, og skal fryse den, fryses alle cellene fra 1-16. Hvorfor? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Oki, glem det, det ordnet jeg, men nå er det kommet en markert linje mellom hva som er fryst og hva som ikke er det, hvorfor det? På det forrige dokumentet hvor jeg har det, er det ikke slik. Newbee, ja jeg vet. :oops: Lenke til kommentar
Bluespider Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Vet ikke hvorfor det ble slik. Fikk det ikke her hjemme, men hadde tydelig linje på skolen. Kanskje det har noe med win98 vs XP, Servicepacks eller rett og slett hvilke innstillinger du har valgt for visning av fryste vinduer... Men det er vel ikke noe vesentlig problem...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå