Lami Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Finnes det en kartapp som lar meg plotte inn flere destinasjoner slik at jeg kan lage en rute? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Vainglory er nå tilgjengelig på App Store. Lenke til kommentar
hallapådere Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Mattilbud av Butek https://appsto.re/no/0q22P.i Lenke til kommentar
lille-my Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 OneNote Pris: gratis Helt uunnværlig i studenthverdagen. Dette + tastatur er alt jeg trenger for at min iPad mini skal være mer enn nok nå i studietiden. Noteringsprogram der det er lett å finne tilbake, sortere, organisere og redigere notater. Skriver, tegner, setter inn bilder og linker. P e r f e k t Flipp Pris: 129,- pr mnd For en pen månedspris kan man lese en laaang rekke magasiner. Elsker det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2016 Off-topic: Noen som har versjon 9.26.00 av Snapchat, som altså ikke har oppdatert i dag / i går, som kunne lastet den opp for meg og sendt på PM? Det er gjort veldig enkelt ved å laste ned iFunbox så bare klikker du og tar backup. Hadde satt stor pris på det, takk! Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Ipad Pro og Ipad 2018 Myscript Nebo Uten tvil den beste håndskrift gjenkjenning notat appen! Hele dette innlegget ble skrevet i Nebo. Den takler også avanserte algebra / matte. Procreate Uten tvil den beste tegneappen Astropad Studio Wacom Cintiq alternativ. Affinity Photo Like bra som Photoshop, bare til lpad. Trello En litt anderledes TODO LIST. Shapr 3D eller Onshape De beste 3D CAD programmene jeg har kommet over. Vectornator Brukbart vektor program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå