Lami Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 TIPS: iSafe Pro er gratis kun idag. Kjekk app som lar deg låse mapper, apps osv. Lenke til kommentar
Oyvind_OA Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Heroes of Order & Chaos Spill fra Gameloft, etter min mening det beste muliplayer spillet i App Store Askeladden og de gode hjelperne Interaktivt eventyr for barn, vært med å laget det selv. Begge appene er gratis å laste ned med in-App purchases. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 ZEDGE™ Wallpapers Pris: Gratis App som lar deg laste ned tusenvis af forskjellige bakgrunnsbilder til alle iPhone og iPad modeller. Lenke til kommentar
Cuber Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Etter masse spill på iPhonen min har jeg endelig funnet et spill man blir lett avhening av og som er helt gratis! Dette spillet gir deg mange timer morro! Slenger med en liten gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=XynaeGCraR4 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Vet dere om en kart-app der jeg kan laste ned kart på forhånd som fungerer offline? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Bruker noen her KiK? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 vet ikke hva det er en gang Little inferno Hd Pris: 35kr Et spil som går ut på å tenne på ting høres ikke så spennende ut, men utviklerne har faktisk klart å dytte in en god story og god fysikk som gjør spillet morsomt. Jeg kastetbort alt for mange timer første dagen jeg fant det Etter masse spill på iPhonen min har jeg endelig funnet et spill man blir lett avhening av og som er helt gratis! Dette spillet gir deg mange timer morro! Slenger med en liten gameplay: http://www.youtube.c...h?v=XynaeGCraR4 videoen fungerer ikke lenger hvilket spill er det da? Lenke til kommentar
Kasperz1 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Studybud Pris: 7kr Et enkelt organiseringsverktøy for alle studentene der ute. Vakkert Endret 17. april 2013 av Kasperz1 Lenke til kommentar
Kasperz1 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Studybud Pris: 7kr Et enkelt organiseringsverktøy for alle studentene der ute. Vakkert Den er gratis frem til i morgen, løp og kjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Shadowgun: DeadZone Pris: Gratis! 3rd Person skyte spill som er online! Endret 16. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som har tips til navigasjonsapp med nøyaktige og oppdaterte kart for IPhone som egner seg godt til gå-navigasjon? (Av samme type og med samme funksjonalitet som Nokias Here-apper?) PS: Inkludert betalingsapper. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Er veldig fornøyd med TOMTOM, hvor du kan velge mellom bil, gå eller sykkel. Kartene oppdateres også jevnlig uten at dette koster noe å oppdatere. Ellers er jo gratisalternativet Google Maps oftere brukt på min tlf da du kan søke etter hvor du skal og velge å navigere dit med en gang. Med en navigasjonsapp må du jo nødvendigvis først finne adressen et annet sted :-) Lenke til kommentar
bbbbbb Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Altinn appen. Veldig kjekt å kunne se post fra det offentlige, som skattekort, selvangivelse og skatteoppgjør med mer. Også mulighet for å videresende fra innboks og arkiv til epost. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Hva er "et must" på iPad (Air)? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Netflix, evnt HBO eller tv2 sumo. Ellers brukes google maps, dropbox, evernote og spotify flittig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Takker. Hva slags app bruker dere for å lagre passord og slikt? Bruker 1Passe som er kanon men er begrenset til 10 lagringer før jeg må kjøpe premium. Finnes det gratis alternativ? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hm. Jeg bruker safari på både iphone, ipad og mac og bruker kun icloud keychain. Brukte 1password før, men nå ser jeg ikke behovet lenger. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Hvor er blitt av Dolphin nettleseren! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Anbefalinger til gode spill som er optimalisert for iPhone 6 Plus? Lenke til kommentar
Anonymous821 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Battle Camp Velutviklet Pokemon-aktig spill som kan være ganske avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå