AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Såå en ett par månders tid nå har jeg strevet med litt kløe på innsiden av lårene... Også utvikla deg seg til litt større nesten utslett som klødde en del.. Jeg gikk en stund med det, tenkte at det er bare vanelig utslett som forsvinner etter en liten stund.. Men såå søkte jeg opp litt da.. og det visste seg at det kan være sopp infeksjon pga klamhet ved trening og andre ting.. Er selv en gutt på 16 år.. og ganske aktiv, så det gir jo en del mening. Såå jeg spør, vet dere om noen midler jeg kan kjøpe på apoteket reseptfritt? Som kan få fjernet dette.. litt smått plagsomt, og orker egentlig ikke bestille noe lege time.. Gjør det hvis jeg må så klart men ja. Takk på forhånd for alle svar. Anonym poster: 175d55ce5c504c4bed8922d5e746de4d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ut fra din beskrivelse er jeg ikke sikker på at det er sopp, men rett og slett slitasje på huden etter gnissing eller det man kaller varmeurticaria. Jeg anbefaler deg og prøve hydrokortison krem, følg pakkevedlegget. Hvis du har lang vei til apotek kan du jo også kjøpe Daktacort krem, hvis ikke kortison hjelper. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Det startet som noen nupper.. Også ble det større, og ganske rødt\mørkt. Men uansett, kam du linke til produktet.. ? Så får jeg stikke opp imorra og kjøpt det. Anonym poster: 175d55ce5c504c4bed8922d5e746de4d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det startet som noen nupper.. Også ble det større, og ganske rødt\mørkt. Men uansett, kam du linke til produktet.. ? Så får jeg stikke opp imorra og kjøpt det. Anonym poster: 175d55ce5c504c4bed8922d5e746de4d http://www.felleskatalogen.no/medisin/hydrokortison-ccs-559888 http://www.felleskatalogen.no/medisin/daktacort-mcneil-547778 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Mot sopp får du kjøpt Canesten helt reseptfritt. Følg bruksanvisning på pakken. Den finnes i både krem og stikkpiller (stikkpiller for sopp i kjeden). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Kjøpt meg Canesten 1% krem. Brukt den to ganger nå. Har du brukt den selv? Og hvor lang tid vil det ta før jeg ser effekt? Anonym poster: 175d55ce5c504c4bed8922d5e746de4d Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Canesten kan brukes på all utvortes sopp. Har ikke brukt den selv, men har hatt kjente som har brukt det og til og med en ex som måtte bruke det på penis.. Man ser resultater kjapt, men fortsett å smøre to ganger daglig i en uke minst etter symptomene er borte. Hvis det ikke blir bedre etter en uke eller to så burde du ta deg en tur til legen, det finnes noen sopptyper som trenger tyngre skyts. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Okeii. Tusen takk for svaret. Merker at det klør en god del ekstra nå som jeg bruker kremen.. Nesten så det svir litt.. Så den gir effekt.. Får håpe dette holder da.. og ikke en tur til legen kreves. Anonym poster: 175d55ce5c504c4bed8922d5e746de4d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå