Hansoen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 RvP jada. Klasse! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jævla klovn Wellbeck. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva hjelper det når omtrent alt han gjør er dritt? Han tar alltid en touch for mye, sentrer bak medspillere, er altfor treig i oppbygningen, skaper ingenting. Personlig driter jeg i om han forlater Old Trafford til neste sesong, slik som han spiller nå er han verdiløs. Beklager, men alt for mykje av det du presterer her inne er på eit såpass svakt nivå at eg ikkje klarar å ta det heilt seriøst. Det går så mykje opp og ned at det er vanskelig å bli klok på. Welbeck har det meste som skal til å for å bli ein virkelig god spelar, men han er i ein læringsperiode og må få sjansar. Korleis har han stort sett blitt brukt denne sesongen? På kanten. Er han strengt tatt ein kantspelar? Nei. Berre å sjå på Valencia kor mykje sjølvtilit har å seie. Han tør omtrent ikkje å prøve på noko av det som gjer han til ein farleg fotballspelar og for Welbeck sin del så tvilar eg sterkt på at sjølvtilliten blomstrar av å spele i ein posisjon han ikkje er komfortabel med. Eg trur Welbeck kan kome til å bidra veldig positivt for United i åra som kjem, men dessverre så har det blitt ein bruk og kast mentalitet blant ein del United-supporterar som eg ikkje meinar er heilt sunn. Local lad, jobbar knallhardt, har mykje å lære, men også mykje å gå på. Berre at han er homegrown burde gje han noko ekstra tid i forhold til innkjøpte spelarar ettersom vi MÅ ha slike. De som meinar at det er berre å hive folk som Welbeck på dør så snart så råd, får la det stå for dykkar rekning, men for min del ville det nok ein gong vere ei falliterklæring. Det er altfor mange som har tolmodigheit som er kortare enn håret til Jaap Stam. van Persie gjer det han er betalt for. La no berre dette ende uten baklengs. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Welbeck beviser nok engang at han aldri kommer til å bli mer enn stallfyll på United. At han får spille hele kampen er en skam. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Robin redder aftenen. Verdens deiligste spiller. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Beklager, men alt for mykje av det du presterer her inne er på eit såpass svakt nivå at eg ikkje klarar å ta det heilt seriøst. Det går så mykje opp og ned at det er vanskelig å bli klok på. -Snip_ Haha jasså! Kom gjerne med eksempler der jeg går "mykje opp og ned". Hvis du henviser til mine "faen og helvete" utbrudd, så anser jeg kamptrådene for et sted hvor jeg kan få utblåsning. Hvis du reagerer på dette så kan du likesågodt bare blokkere meg. Ang. Welbeck har jeg aldri vært en fan av fyren. Han er som en kalv som av og til greier rote ballen inn i mål. Han mangler så mye til å bli en toppfotballspiller at jeg lurer på hvordan han har fått innpass i det engelske landslaget. Det må jo være fordi england har mediocre spillere på spissplass. Idag hadde welbeck rom og en kagawa som var utpå der å hjelpe han. Hva utrettet han? Nada! Og personlig er jeg så dritlei denne "homegrown"-romantiseringen. Presterer du ikke, så er du ikke god nok. Jeg vil selvfølgelig at alle Man Utd spillere skal lykkes, men akkurat nå har vi 3 spisser i stallen som alle er langt foran Welbeck ferdighetsmessig. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Får ringe til FA og spør om de kan ta vekk regelen. Inntil da er Welbeck et godt tilskudd til troppen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Man burde jo skape best mulig baneforhold på den banen man spiller på mest. Det er jo derfor man har banestørrelser som passer laget sitt best, gresslengde, fuktighet i gresset etc. Hvis det er slik som dette det skal være når det er vanskelig matte, så burde vi investere i å unngå at det er slike forhold på hjemmebane. Det er ikke særlig praktisk. Tror du den bitre vinterkvelden på Britannia blir noe særlig enklere hvis vi er vant til å spille under tak når det er dårlige forhold? Et godt fotballag burde lære seg å takle alle mulig vær- og vindforhold. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva er stillingen nå? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Alltid gøy å komme hjem seint etter å ha vært bortreist, klar for kamp som er ferdig tatt opp på PVRen, bare for å se at du pga den flotte vinterstormen her siste dagene har blåst parabolen din ut av stilling... BAH. Får se reprisen kl 22.00, men har i alle fall funnet ut hvordan ting gikk. Deilig at vi endelig holder nullen. Og det mot et lag som faktisk spiller bra angrepsball. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Bare tilstedeværelsen av Vidic var gull verdt. Så mye mer dominerende enn Evra i kapteinsrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå