Gå til innhold

Big One Take Away Pizza


anaconda

Anbefalte innlegg

Take Away var god til å være frossenpizza (meat lover), men absolutt ikke verdt full pris. Da tar jeg heller turen innom nærmeste pizzeria. Kommer bare til å plukke opp en Big One Take Away i ny og ne, f.eks. når Spar har 40 % tilbud.

 

Synes fortsatt Big One Hot Mexican smaker mest, går mest i denne de få gangene jeg har lyst på frossenpizza.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja denne var jo en av de beste frossenpizzaene jeg har kjøpt, men hvis jeg bare stikker innom ett pizza hus så er det så drit mye bedre for bare noen kroner mere. Noen kroner mere er det også verdt så jeg syntes at det er litt idiotisk at de sier at den skal smake helt dønn lik den du får hos pizza bakeren!

Lenke til kommentar

Jeg synes de fleste frossenpizzaer består av for mye mel og for lite fyll, og der topper vel "grandiosa hjemmelaget" listen.

 

Småpizzaene fra Dr. Oetker er faktisk ganske gode. Jeg husker også at Lidl hadde en del lignende pizzaer i deres tid som var veldig gode, men de måtte jo gi opp fordi alle de litt ukjente merkene ble for skumle for Ola Nordmann og Fru Hansen som alltid har kjøpt Tine sin melk og Norvegia-ost, og gilde sine kjøttboller og pølser. :(

Lenke til kommentar

Har ikke testa "Take Away", men må si det er litt mye negativitet mot frossenpizza her. Hvis man prøver litt andre ting enn Grandiosa og Big One så finnes det faktisk en del bra. Casa di Mama fra Dr. Oetker er kjempegode og da spesielt den med pepperoni og grønn chili, men den finnes dessverre bare i få butikker. Synes denne er helt på høyde og til og med bedre enn mange resturangpizzaer og hjemmelagde.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...