anaconda Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Noen som har prøvd Big One Take Away? Er den like trist som de andre Big One variantene? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 frossenpizza er frossenpizza, så du må ta den for hva den er, men er etter min mening en av de bedre, og lar seg absolutt høre på en dårlig søndag Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Virkelig en av de bedre typene frossepizza, å spesielt siden man får med rømmedressing. Men den koster dog! 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Blandt de beste frozzenpizzaene. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Da må den prøves. 1 kg er nok for mye til meg, men det går vel greit å dele den i 2 og spise halve pizzaen. Den er på tilbud på Ica denne uken. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg er veldig fornøyd med denne: Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det er de beste frossenpizzaene du får kjøpt ved siden av 10 kroners margherita ifra Euroshopper. Endret 26. desember 2012 av omnomnomnivore Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Er den like trist som de andre Big One variantene? Insinuerer du at Big One, eller frossenpizza for den slags skyld, ikke er godt? :S Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Insinuerer du at Big One, eller frossenpizza for den slags skyld, ikke er godt? :S Frossenpizza er stort sett utrolig kjedelig. Jeg kjøper ofte en grandis når det er på tilbud og jeg trenger en rask og ikke heeelt usansynelig usunn middag. De eneste gode frossenpizzaene er disse Take Away pizzaene og den 10kr saken ifra Euroshopper som jeg nevnte. De andre er blitt en del bedre med årene, men mye av smaken forsvinner i fryseprosessen virker det som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Dr Oetkers chilipizza er god , sterk men god......det finns faktisk ålreite frysepizzaer hvis man gidder lete liksom....... Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Synes at Hot Pizza er veldig god de få gangene jeg skal til å fyre opp noe av det enklere slag, og det følger også med en krydderpose for å gjøre den enda sterkere for de som ønsker det. Selger den på Rema og Coop hvis jeg husker riktig Endret 27. desember 2012 av Smokeeye Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Rema i Tromsø har aldri inne Hot Pizza lenger, ikke sett den på minst ett år.. Prix derimot bruker å ha den inne, og den er virkelig snadder. Det eneste jeg har å klage på er at den er blitt mindre Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg har prøvd den og den er så og si like trist som de andre, men den er bedre. Hvis jeg ville valgt mellom ekte Take Away pizza og big one sin Take Away pizza så hadde det uten tvil blitt den ekte take Away pizzaen fra en restaurant! Lenke til kommentar
Stine Amalie Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som har prøvd Big One Take Away? Er den like trist som de andre Big One variantene? Den er helt FORFERDELIG dårlig og koster sykt mye.. STYR UNNA! 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Koster ikke denne sånn 140,- kr !? Da ringer jeg heller pizzabakeren og betaler noen tiere mer. 2 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Koster ikke denne sånn 140,- kr !? Da ringer jeg heller pizzabakeren og betaler noen tiere mer. Tilbud på Ica denne uka, 99 kr. Jeg har prøvd den røde, de har en gul også men var utsolgt da jeg var. Den var helt ok. Men er sant som du sier, 140 kr, da kan man heller bestille pizza. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 bunnen er sprø, men den er skam tørr. absolutt ikke verdt pengene. stikk heller å kjøp deg en pizza hos pizzabakeren. skal du velge frossenpizza så anbefaler jeg heller dr.oetker trio di carne, eller grandis. 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Styr unna! Går ned, men for 140kr forventer man ikke tørr bunn og tomatsaus som smaker tomatpuré Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har du stekt den for lenge, kanskje? Enig i at sausen smaker litt ketchup, men bunnen var myk og god hos meg. Mulig din har ligget lenge i fryseren. Jeg kjøper heller Big One Take Away enn å gå rundt til den suspekte kiosken på hjørnet... og leveringspizza blir jo fort 3-4 ganger dyrere. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 ved pizza american style så forventer jeg en saftig pizza med litt sprø skorpe og bunn, men bunnen var halvtørr og skorpene var til å slå enn mann ihjel med. og pizzaen var perfekt stekt. hvordan får du en leveringspizza til å koste 420-560kr? f.eks. hvis enn har pizzabakeren i nærheten, så koster pizzaen ofte 149kr, m.brus. eller 175kr når det ikke er tilbud. å legge til max 35kr gjør jeg lett. eller kebabpizza til 99kr, men den sjappa er jo "suspekt", så ikke alle som liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå