Gå til innhold

Noen som skal på Warpzone 12?


Gef

Når skal vi spise på Mandag?  

  1. 1. Når skal vi spise på Mandag?

    • Klokken 18.30
      0
    • Klokken 19.00
      2
    • Klokken 19.30
      2
    • Klokken 20.00
      2
    • Klokken 20.30
      0
    • Klokken 21.00
      4
    • Klokken 21.30
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, har nå hvert oppe i nesten 24 timer, føler meg ikke helt oppegående, tror jeg reiser hjem snart og får lagt meg i min gode svane seng :p

 

Pingle.. 24timer er jo ikkenoe. Jeg la meg i natt pga at jeg ikke orket Preben som sitter ved siden av meg som tar bilder. Han tok endel bilder av meg som hadde vært oppe 50timer. Sålenge man har noe og finne på er det greit ,men når man sitter og virusscanner og ser sløv ut så er ikke det noe morsomt.

 

Er uansett digg og sove. Sov i 5timer og det gjør godt ;)

Lenke til kommentar

Bryr meg shiten om hva folk kaller meg nå! jeg vil hjem såve! btw. er ikke ute etter å skryte å tvinge meg selv til å være oppe i 50, 60 70 bla bla bla...timer osv. uansett så kan det være skadelig å være oppe mange døgn, det er det forsket på...vil ikke sette min helse i noen fare :)

Lenke til kommentar
Ah, har nå hvert oppe i nesten 24 timer, føler meg ikke helt oppegående, tror jeg reiser hjem snart og får lagt meg i min gode svane seng :p

 

Pingle.. 24timer er jo ikkenoe. Jeg la meg i natt pga at jeg ikke orket Preben som sitter ved siden av meg som tar bilder. Han tok endel bilder av meg som hadde vært oppe 50timer. Sålenge man har noe og finne på er det greit ,men når man sitter og virusscanner og ser sløv ut så er ikke det noe morsomt.

 

Er uansett digg og sove. Sov i 5timer og det gjør godt ;)

 

Hvilket lan er du på da, du er vel ikke på Warpzone regner jeg med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...