Gå til innhold

Noen som skal på Warpzone 12?

Gef

Når skal vi spise på Mandag?  

1. 1. Når skal vi spise på Mandag?

• Klokken 18.30
      0
    • Klokken 19.00
      2
    • Klokken 19.30
      2
    • Klokken 20.00
      2
    • Klokken 20.30
      0
    • Klokken 21.00
      4
    • Klokken 21.30
      4

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg en tur til Warpzone 12 denne høstferien, som arrangeres i Turnhallen i Stavanger, siden jeg ikke kommer meg på TG. Prøvde sist år å spørre dere om dere skulle på Warpzone 11 uten noen særlig respons. Kanskje det hadde noe med at det kun var plass til 160stk. Men i år(som tidligere) er det 650 seter, til nerdete lan rumper, da er det vel litt større mulighet for dere å komme. Eller er det TG som trekker alle folkene?

Link: www.warpzone.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt meg på warpzone :D

Hmm, jeg har ikke lyst å fortelle dere hvor de beste plassene er :p. Jeg har ikke reservert plass enda.. Men pass på å komme langt borte fra Peda og hans terrorhøytalere :o.

I fjor satt vi rett ved, var ****** vondt i ørene i begynnelsen, men etterhvert ble vi vel så hemmet at det ikke plaget oss lenger :shrug:.

Det er digg å sitte litt ute på kanten på en av de ytterste rekkene. Ellers midt på rekkene. Da er det ikke så mange folk som skal forbi hele tiden. Forrige WZ i turnhallen var det ganske stor plass mellom rekkene, håper de får til dette i år også..

Internettet skal visst også være en del oppgradert, det er jo bra.

Håper også de holder det de lover denne gangen da, det med bedre informasjon om hva som skjer og bedre/flere soveplasser.

www.warpzone.no er fin.. Men det er ikke kommet info på leeenge :p. #warpzone @ EFnet er vel kanskje også verdt et besøk.

Få med dere masse folk da :) Blir et bedre LAN når det er masse folk der :)

Lenke til kommentar
btw. sjønner hva du mener med det Peda greiene, men Peda er jo kul dah :D hadde ikke hvert så morsomt å være på Warpzone uten ham... :lol:

Hadde iallefall sluppen den helvettes musikken :grumpy: .

Jepp jepp, kan godt møtes :p Men først må jeg få tak i billett :o :woot:

Lenke til kommentar
btw. sjønner hva du mener med det Peda greiene, men Peda er jo kul dah :D hadde ikke hvert så morsomt å være på Warpzone uten ham... :lol:

Hadde iallefall sluppen den helvettes musikken :grumpy: .

Jepp jepp, kan godt møtes :p Men først må jeg få tak i billett :o :woot:

Jeg er enig med det musikk greiene jah :grumpy: var så heldig på Warpzone 10 i fjord, å ha en som hadde med seg høyttalere, han spilte den synsykt stygge sangen The Ketsjup song eller va fan den nå heter, satan jeg holdt på å klikke, vet ikke om noen av dere hørte det? han spilte sangen om og om igjen hele tiden :grumpy:

Så flott at vi kan møtes :D

btw. håper da inderlig at det blir flere enn 100 påmeldte, er 550 plasser ledig igjen... :o

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke kjøpt billett enda, men det kommer.

Hvem er forresten denne beryktede Peda? Er han en alle på warpzone kjenner eller noe slikt?

For å si det slik, du vil garrantert legge merke til Peda på warpzone, han går rundt i salen og snakker i en mic, sier morsomme ting, driter ut folk og holder litt liv :D Å ja, alle som har hvert på Warpzone vet hvem han er! :yes:
Lenke til kommentar

btw. noen som kan sjekke hvor mange som har meldt seg på? kan ikke sjekke selv pga. det er en kompiss av meg som bestiller for meg.

Flott å se at ivertfall ett par av dere kommer! :D

Her er ett bilder der det viser at de graver ned fiberlinje til lanet: graving1.jpg:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...