Gunfreak Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Føler meg dum nå, men jeg har runna hitman, og skal nå spille brettene på nytt, men får ikke noe mulighet til å velge de våpenen jeg har låst opp før jeg spiller brettet. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvis det er Absolution du mener, så tror jeg ikke du kan det. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er utrolig irriterende. I tillegg mister man (hvertfall noen ganger) våpnene man hadde på slutten av forrige brett, selv om det er direkte fortsettelse historie- messig. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Å velge våpen før start får du bare gjort i Contracts. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 De fjernet dette i Absolution, men slik spillet er lagt opp er det uansett ingen vits å bruke annet enn pistolene med lyddemper, da alt annet skaper totalt kaos og ødelegger hele opplegget. Faktisk er spillet lagt opp til at man ikke skal bruke våpen i det hele tatt, ihvertfall ikke om man ønsker gode poengsummer. Da er det i grunn bare sniking og kveling hele veien. Ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå